Translate


duminică, 13 iunie 2010

Interviu Robert Pattinson


V-ati intrebat vreodata cum supravietuieste Robert Pattinson maniei Twilight?Simplu-nu merge nicaieri unde stie ca va intalni acest fenomen Twilight(dar se bucura ca voi sunteti atat de implicati,sincer).

Istet baiat.Nici nu e de mirare ca momentat este normal!

"Am vazut Twilight la TV pentru prima data acum cateva zile" a marturisit Rob astazi,in timpul unei conferinte de presa pentru Eclipsa spunand ca e prima data cand vede intregul film(Robert spune a ca vazut bucati din film cand a facut comentariul pentru Twilight DVD).Robert este plin de surprize.Ca si:

"Cand cantecul meu a aparut [in Twilight] ma gandeam "este asa de bizar chiar am un cantec de-al meu in film"a spus Rob,raspunzand astfel la o intrebare (daca a planuit sa apara in alte soundtrack-uri).

***
Dar sa nu credeti ca va scrie in graba ceva muzica pentru marele final deoarece Robert Pattinson nu stie exact despre ce este al 4-lea film!

"Nu am citit inca Breaking Down!Vreau sa spun e ciudat..Sunt total incantat ca nu am citit-o inca.Nu am planuit sa nu o citesc.Nu am nici o idee, am auzit doar zvonuri scurte despre ce se intampla in poveste,dar nu stiu cu exactitate ce se intampla"a spus Rob ranzand.

"[Twilight]a devenit atat de maret incat este o parte din cultura...Presupun ca daca nu ai auzit care este povestea pana acum inseamna cu nu ai mers la cinema inainte.Ce spui despre"De ce nu mergi la cinema odata?"a spus razand Pattinson cand a fost intrebat de ce ar trebui sa mearga fanii la teatru pe 30 iunie.

"O gramada de oameni care au vazut Eclipse mi-au spus ca este cel mai accesibil dintre toate.Povestea insasi este solida si este mai mult un film de actiune.Chiar cand am vazut Twilight ziua trecuta trebuie neaparat sa citesti si cartea ca sa intelegi.Am fost ca si cum "Ce?!"vorbesc serios!"

Sursa:eonline

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map