Translate


duminică, 27 iunie 2010

Asa face misto Rob pe toti!



Nu exista niciun star la ora actuala despre care sa existe mai multe zvonuri decat despre Rob.Povestile actorului Robert Pattinson incep de la "miroase urat" si "si-a facut un implant de penis",pana la "are paduchi".Si cine este vinovat pentru aceste toate barfe?Insusi Robert!
Tanarul de 24 de ani se distreaza teribil sa arunce in public cate o gluma de genul acesta."A fost foarte amuzant cand am spus intr-un interviu ca sunt alergic la vegine",rade Rob.Bineinteles ca a zis-o doar la misto dar de ce face asta?"Uneori nu stiu ce sa spun"dezvaluie actorul ridicand din umeri."Si atunci spun ceva haios dar se pare ca umorul meu este ciudat ,pentru ca nu se prinde nimeni...".
Nici cu fanii nu se abtine:"Odata m-a intrebat o fata ce trebuie sa faca pentru a-mi atrage atentia."Dezbraca-te" i-am spus,dar in secunda urmatoare mi-a fost jena.Nu ma gandesc la ce zic,cred ca e gol capul meu.Nu e nimic inauntru".
De curand a marturisit ca motivul pentru care s-a tuns au fost paduchii.Nu este adevarat,desigur!Suvitele lui au trebuit taiate pentru noul proiect la care lucreaza "Water for Elephants".Rob ii ia peste picior pe toti!
Oprah Winfrey i-a intrebat pe Rob si pe Kristen despre iubirea lor.Actorul a spus repede:"E insarcinata!" Kristen a continuat:"Dar el vrea sa duca sarcina"."Ii place pur si simplu sa socheze..."a declarat Kristen.


Sursa:Revista Bravo

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map