Translate


vineri, 18 iunie 2010

Elizabeth Reaser vorbeste despre Eclipse



"Dupa ce a interpretat rolul unei mame vampir in trei filme consecutiv, Reaser devine un star de actiune in "Eclipsa" : "Este cu siguranta un film de actiune, ceea ce eu nu am anticipat niciodata si nici macar nu am realizat acest lucru pana cand nu mi-au zis ca voi avea cinci zile pe saptamana antrenamente de lupta si un antrenor personal cu care voi lucra doua ore la sfarsitul acelor zile." a declarat Elizabeth.
"Esme este cel mai iubitor personaj din intreaga serie, iar in opinia mea, iertati-mi "franceza", daca cineva se ia de de unul din copii lui Esme, atunci te duci jos (rade). Toate lucrurile acestea puteau deveni o parodie "saturdau Night Live" daca nu ne descurcam bine. Sa speram ca am reusit.
Cinci momente favorite de la filmarile pentru "Eclipsa" :
****Mi-a placut momentul dintre Bree (Jodelle Ferland)si Jane (Dakota Fanning). Dakota este foarte infricosatoare in filmul acesta. Este atat de tulburatoare pentru ca are fata aceea angelica, e terifiant. Sincer, a fost impresionant. Personajul ei intimideaza personajele noastre, ceea ce e grozav ca si actor, sa vezi cum un copil de 15 ani vine si te sperie de te c*** pe tine. Am fost cu adevarat speriati.
 ****Exista o secventa de lupta pe care am facut-o cu Peter. Luptam impreuna pentru ca suntem o echipa, el este foarte protectiv si nu m-ar lasa sa lupt singura, acea secventa este foarte intensa. Amandoi facem lucruri violente, a fost inspaimantator. Si nu mi-a placut deloc. Mi-am dat seama ca nu imi place sa ma prefac ca lovesc oameni, ma simteam rau, ma gandeam daca ii lovesc de-a binelea? Daca devin nervoasa? Asa ca regizorul imi spunea ca "Nu devii nervoasa, nu iese cum trebuie". Asa ca a incercat sa ma scoata din sarite si a functionat. A inceput sa tipe la mine sa ma enerveze cumplit. Asa ca m-am enervat foarte tare si asta i-a placut. A fost un lucru ciudat dar in acelasi timp, o tactica grozava din partea regizorului.

****Mi-au placut toate lucrurile din casa. Au re-creat casa in care am filmat in Portland. Adica au construit intreaga casa. A fost uimitor. Orice detaliu era exact la fel. Asa ca mi-au placut acele scene in care toti stam prin casa, incercand sa luam decizii, sa fim o familie. Asa iti doresti sa fie o familie,iar acesta este unul dintre lucrurile care ma atrage pe mine foarte tare la carti si la personaje. Si-au ales familia, au ales sa fie impreuna, nici unul nu e ruda de sange cu altul. Asa ca exista ceva foarte dragut cu noi toti stand impreuna
****Bryce si Xavier au o scena pe un pod. Imi amintesc ca Nikki ei eu am fost acolo pentru un test de coafura, si am mers si pe platoul de filmare, si ce am vazut a fost frumos si sexy. Abia astept sa vad aceea scena in film.
****Avem o scena foarte tare in care noi ne intalnim cu lupii. Este foarte complicat ce incercam noi sa facem, incercam sa facem echipa cu ei sa ii invingem pe nou-nascuti pentru a ne salva vietile si familia. Asa ca alegem sa colaboram cu ei, dar nu este usor. Asa ca avem prima intalnire cu ei si ce e amuzant e ca nu exista lupi ca ai nostri in realitate. Asa ca ne-au puse niste cartoane decupate pentru a privi exact unde trebuie, stiti si voi ca lupii sunt construiti mai tarziu cu CGI. Asa ca aveam aceste scene intense, serioase cu niste cartoane uriase infatisand lupii in mijlocul padurii. Mi-ar fi placut sa ramana acei lupi, asta ar fi fost foarte interesant (rade)."

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map