Translate


marți, 15 iunie 2010

Billy Burke vorbeste de albumul sau REMOVED

                                                       Sursa:billyburke

Billy Burke ne anunta pe site-ul lui ca data oficiala a lansarii albumului sau intitulat REMOVED este 22 iunie,albumul contine 12 melodii,tot pe site gasim si un mic mesaj de la el.
 ''Nu suntem noi insine in prezenta altora.Spunand asta ma refer la faptul ca daca vrei sa cunosti pe cineva,trebuie sa il urmaresti,atunci cand nimeni nu este in jurul lui.Cand esti tanar crezi ca nimeni nu te intelege si....ai mare dreptate.De fapt daca vei gasi o persoana sau doua pe intregul parcurs al vietii tale care sa tina sa ajunga la tine,inseamna ca te-ai descurcat destul de binisor.
Majoritatea melodiilor pe care sunt pe cale sa le lansez au fost scrise pe servetele de cocteil.Banuiesc daca cineva m-ar fi spionat in timp ce stateam singur in cabina sau pe scaunul de la bar mazganlindu-le,atunci ei ar fi putut vedea o sclipire din adevarata mea persoana.Chiar daca eu niciodata nu  scriu cantece pt a fi inteles,cei care le asculta acesta muzica,cei care au ureche pt aceasta muzica ma vor auzi pe mine ca si cand nimeni altcineva nu ar mai fi in preajma mea.
Pt toti cei care ati fost cu mine de la inceput si pt cei care acum va alaturati vreau inca o data sa pun sincerele mele multumiri pt cuvintele dragute,sociabile si  de suport.Speranta mea e ca aceast album nu va apleca urechea doar pt acum dar in timp sa gaseasca un loc permanent in libraria d-vstra pt multii ani inainte.
Much love
-BB"

Eu una abea ast sa apara albumul....voi ce spuneti?

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map