Translate


luni, 28 iunie 2010

Interviu cu Taylor Lautner




Exista foarte multe momente ironice in "Eclipsa". A fost ceva ce ti-a placut?
Da, mi-au placut. Pentru ca atunci cand ii pui pe Edward si taylor impreuna, este clar ca ai sarcasm, tensiune. Dar in scena cortului, cred ca aceea este suma intregului film. Este foarte tensionata, baietii astia chiar se urasc. Dar in acelasi timp, situatie este destul de amuzanta.
Unii spun ca esti iubit in mare masura si apreciat in aceste filme pentru ca esti mai tot timpul fara tricou. Asta te ajuta sa intelegi cum este pentru femeile actrite in filme pentru publicul masculin?
Simt doar ca toate dragostea catre actori este ca dragostea catre personaje. De exemplu, cu Megan Fox si Jessica Alba, imi pare rau, amandous sunt superbe. Pur si simplu sunt, si joaca o multime de roluri in care sunt superbe. Sunt norocos ca il interpretez pe Jacob, tipul nu poarta tricou si cred ca asta e iubirea indreptata catre Jacob, nu catre mine.
Am auzit ca ai avut o intalnire nebuna cu un fan Twilight la un eveniment in Australia unde semnai autografe. Poti sa ne spui despre asta?
Ajung la un fan care are un tatuaj cu haita de lupi pe antebrat. Si eu "Doamne, ce tare e, este un tatuaj adevarat? E adevarat pe bune? Si ea imi raspunde ca da, normal, nu pot sa-i semnez sub tatuaj? Si eu bineinteles ca am facut-o. Am avut un sentiment ciudat, iar Kristen de fapt a si prezis ca asta se va intampla.A doua zi am primit un telefon de la un prieten care m-a intrebat daca am semnat pe bratul vre-unei fete. Frate, da, am semnat pe multe brate ale fetelor. Si el "Da, pai una dintre ele si l-a tatuat pe mana." Instantaneu mi-am dat seama ca e fata cu tatuajul.
Familia ta s-a mutat de la Michigan la Los Angeles pentru a te ajuta sa te ridici in cariera actoriceasca. Ai simtit o presiune asupra ta cauzata de aceasta schimbare?
Aveam 10 ani cand ne-am mutat.Eram foarte bucuros si ma gandeam cat de amuzant o sa fie, familia mea se muta in California, va fi grozav. Nu am realizat sacrificiilepe care le-au facut si tot ce a mai fost necesar pentru schimbarea asta. Acum, uitandu-ma inapoi, ma gandesc cat de bine e ca lucrurile au iesit asa, pentru ca daca as fi dat gres cu sicuranta asta nu ar fi fost bine.

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map