Translate


vineri, 25 iunie 2010

Interviu Bryce Dallas Howard(Victoria)

Bravo:Multi fani sunt furiosi pe tine.Din punctul lor de vedere tu ai furat rolul unei alte fete.Care este parerea ta despre aceste lucruri?

Bryce:Da[suspina],pot intelege de ce ma urasc fanii "Twilight"!Dar pot vorbi numai din punctul meu de vedere deoarece habar nu am de ce s-a certat Rachelle atunci cu reprezentantii Summit Entertainment,firma care produce seria "Twilight"!Este prost ca incidentul s-a soldat cu demiterea ei - si mie imi pare rau de acest lucru la fel de mult cum le pare tuturor celorlalti!Eu stiu doar ca,cu cateva zile inaintea filmarilor ,se cauta o protagonista pentru Victoria.

Bravo:Pentru care ti-ai depus imediat candidatura,nu?

Bryce:Nu.Am fost intrebata de agenti daca as fi interesata sa preiau rolul.Eu am acceptat abia dupa ce Rachelle si-a clarificat problemele cu producatorii.Chiar nu a fost intentia mea sa fur rolul nimanui.Asa ceva este de-a dreptul groaznic si nu este stilul meu.

Bravo:Insiderii de la Hollywood sustin,pe de alta parte,ca tu ai vreut sa ai inca de la inceput acest rol.Dar apoi ai renuntat pentru ca ti s-a parut prea mic.Si acum ca Victoria are un rol important in Eclipse,ai revenit la decizia initiala...

Bryce:Nu este deloc adevarat faptul ca eu am vrut rolul inca de la inceput.Nici macar nu puteam sa imi depun candidatura pentru rolul Victoriei pentru ca,la acel moment,in primavara lui 2007 eu tocmai nascusem!Pe vreme aceea vroiam sa ma ocup doar de familia mea-ea era pe primul plan-si nu aveam deloc de gand sa particip la filmarile pentru Twilight.Deci toate aceste lucruri sunt niste aberatii...

Bravo:Care a fost atmosfera pe platouri atunci cand ai aparut in locul lui Rachelle?

Bryce:Stiam ca ceilalti actori sunt prieteni cu Rachelle.Si deodata m-au vazut pe mine acolo-eram tipa cea noua.Nu ma asteptam sa ma intampine cu bratele deschise dar totusi au facut acest lucru!Apoi am aflat ca Rachelle vorbise deja cu toti despre mine.Le-a explicat prietenilor ei ca nu are nici o problema cu mine,ci cu cei de la studio.Da,chiar ia prevenit pe tori ca trebuie sa fie draguti cu mine![rade].A fost un gest extrem de dragut din partea ei si nu pot decat sa ii multumesc!

Bravo:De fapt,tu ai cunoscut-o personal pe Rachelle?

Bryce:Inca nu.Dar vrem sa ne intalnim cat de repede posibil.Pana acum ne-am scris doar e-mailuri.Imi pare rau ca lucrurile nu au mers asa bine cu ea,e o fata foarte draguta...

Bravo:Cum te simti cand vezi asemenea comentarii de la fani pe internet?

Bryce:Nu sunt suparata pe nimeni care scrie lucruri rautacioase despre mine.Eu sper ca in cele din urma fanii vor aprecia munca mea si,poate,pana la urma ma vor placea si pe mine.Acele comentarii rautacioase au avut pana la urma si un rezultat bun:m-au ambitionat sa dau tot ce pot pe platourile de filmare de la Eclipse!

Bravo:Pe platouri ai lucrat indeaproape si cu super vampirul Robert Pattinson.Cum a fost aceasta experienta pentru tine?

Bryce:Rob este super si foarte dragalas.Uneori zici ca este ca un copilas in corpul unui barbat foarte aratos.Are o inima mare si nu s-a schimbat deloc de cand este vedeta!

Bravo:Vorbesti foarte frumos despre el.Sotul tau,Seth,nu este gelos?

Bryce:Nu[rade].Pur si simplu sunt si eu ca orice alta fata care este obsedata de cartile din seria Twilight si,evident,de personajul Edward!Si acum,cand fac si eu parte din aceasta saga,ma simt ca un fel de spion ,un fan din ala inrait care are ocazia sa intalneasca marii actori si sa fie mereu in apropierea lor!

Pe nenumarate pagini de Internet create de fanii seriei Twilight,acestia isi exprima nemultumirea postand comentarii despre actorii schimbul de actori din Eclipse.De multe ori,Bryce este cea considerata a fi vinovata pentru aceasta turnura de situatie...
*O urasc pe noua Victoria.Rachelle era perfecta!Bryce arata pur si simplu oribil!-Christina Rodriguez
*Rachelle era mult mai convingatoare in rolul Victoriei!Aceasta noua pipita pare falsa!-Anonim
*Imi venea sa plang atunci cand am vazut primele scene cu Victoria!Bryce este de-a dreptul groaznica!-Eliza Cullen

Sursa:Revista Bravo

Mie Bryce mi se pare grozava.Interpreteaza la fel de bine rolul Victoriei cum l-ar fi interpretat si Rachelle.Nu inteleg ce au unii de o dezapreciaza in asa hal.Mai bine ar deschide toti ochii si atunci probabil ar vedea ce persoana minunata este Bryce!

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map