Translate


luni, 21 septembrie 2009

Capitolul 2 Idp


2. Intoarcerea


A fost un zbor linistit. In cateva ore am ajuns in aeroportul din Seatlle. De aici, urmeaza sa luam masinile. Eu, Jacob, matusa Alice si unchiul Jazz am mers cu Porche-ul. Trebuie sa vorbesc neaparat cu tata sa-mi cumpere si mie o masina. Mami si tati au mers cu Ferrari-ul mamei. Bunicul si bunica cu Mercedesul impreuna cu unchiul Emmett si tusica Rose.

Intr-o ora am fost acasa. Cat de dor mi-a fost de locul acesta. Locul unde m-am nascut.

- Casa, dulce casa. Spuse matusa Alice.
- Sper sa nu mai fim nevoiti sa plecam din nou. Mi-a fost atat de dor de casa asta.

- In sfarsit acasa. Spuse bunica. Daca ar fi putut ar fi plans.

Baietii au dus bagajele. Au fost multe, avand in vedere cumparaturile pe care le-a facut Alice.
Am mers cu Jacob la plimbare prin padure.

- Mi-e dor de tata, vrei sa vii cu mine sa-l vizitam?
- Sigur ca vreau, iubirea mea. Ma simteam vinovata pentru ca a trebuit sa stea atata timp departe de el.
- Te iubesc atat de mult! Ma luat de mijloc, ma tras spre el si ma sarutat pasional.
- Si eu te iubesc, stii asta.

Ne-am intors sa le dam vestea ca vom merge in La Push in dupa-masa asta. Totul era la fel cum a fost cand am plecat. Totul fusese aranjat. Nu-mi venea sa cred. Apoi mi-am amintit cat de harnici sunt vampirii din familia mea.

- Mami, am strigat-o eu, eu si Jake mergem in La push sa-l vedem pe Billy si haita. E in regula?

- Sigur draga mea. Transmite-le salutari din partea noastra. Vom venii si noi in alta zi sa-i vizitam .

- Luati Ferrari-ul. Spuse tata.
- Bine tata. Am plecat. Va pupam. Ne vedem mai pe seara.

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map