Translate


duminică, 20 iunie 2010

O noua declaratie marca Rob Patz

Sursa: evz.ro

Rob Patz ma uimeste prin fiecare declaratie,prin fiecare interviu.Are un asa stil,de fiecare data cand vorbeste intr-un interviu,ma intreb : " Oare glumeste,sau vorbeste serios?! " omul asta e o enigma :))) .
Oricum,revenim la subiect :
  Se pare ca Rob,este cam superstitios,spunand : "Cred că, dacă ţi se întâmplă prea multe lucruri bune, vei muri la vârsta de 30 de ani"  "Eu nu mi-am dorit să mi se întâmple toate acestea, aşa că, probabil, voi muri la 30 de ani. Până şi Dumnezeu a spus: "Nu trebuie să ceri prea multe" . Cred ca ne-am obisnuit pana acum cu stilul lui de a da interviuri.SI mie chiar imi place,parca e mai liber,si interviurile capata o nota mai  sincera. ;)) .

xoxo`

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map