Translate


luni, 28 iunie 2010

Dose vs. Kellan Lutz


  
Din seria interviuri cu Dose.Ca continuam cu Kellan Lutz.
Cum te pregatesti pentru reactia intensa a fanilor care te urmaresc oriunde mergi?
Pentru mine, nu a fost ceva ce am mai experimentat pana la Twilight. Cred ca a fost extrema maxima, sarind de la zero la 100, realizand unde am ajuns, abia la premiera Twilight.Ma gandeam ca sunt oameni acolo. Pe cine asteapta oare? Ia stai asa, aia e fata mea pe posterul ala? A fost ceva supra real. Dupa aceea, incepi sa intelegi cum e sa fii un Beatle (un membru al trupei The Beatles). Sa ai fani strigandu-ti numele si plangand si tipand dupa tine, incepi sa imbratisezi experientele astea.
Deci nu te sperie?
Acum sunt cu bratele deschise. Sunt o persoana a oamenilor. Imi place sa imi pierd timpul cu fanii si sa fac conventii gen "Intrebari si raspunsuri". Am facut o chestie intalneste si intampine pentru Calvin Klein ieri la "The Bay" si fanii au fost atat de grozavi. Sa le auzi povestile, este minunat si este coplesitor sa stii ca lor le placi si te apreciaza pentru ce faci.
Ai avut vreo intalnire nebuneasca cu vre-un fan la "The Bay"?
Era un tip, Max care era un mare urs Teddy, ceva in genul lui Emmett. Ma intreba "Dar toti barbatii care vin dupa tine, Kellan?" Era atat de tare! La un moment dat chiar mi-am rupt pantalonii incercand sa imbratisez o fetita.
Oh, sunt sigur ca multimea nu a urat partea asta.
A fost amuzant., eu eram "O Doamne, acum imi veti vedea Calvinii (chilotii Calvin) . Asa ca mi-am schimbat blugii si i-am dat pe cei vechi lui Max pentru ca ma facuse sa ii rup. Dar toate lumea e iubitoare. Imi place sa acesti fani stau pe strazi si ne asteapta la evenimente cate trei zile.
Ai vazut "Eclipsa"?
Nu. Tu l-ai vazut?
  
Da. E tare, cu siguranta favoritul meu din toate trei.
Grozav! Asta tot am auzit. Este cartea mea favorita. A fost si ecranizarea la care mi-a placut cel mai mult sa filmez, in mare parte pentru ca e un film incarcat cu actiune. Si personajul meu chiar face unele lucruri. Are mai mult decat patru replici! Am inteles la primele, stiam ca asa o sa se intample, stiam in ce ma implic, nu poti schimba cartile. Asa ca e amuzant pentru mine cand unii fani imi spun "Oh, ce mi-as dori sa fii mai mult in filme." Nu poti face nimic in privinta asta.
Este foarte multa actiune. Cred ca asta e cel la care fetele pot veni cu iubitii lor iar baietii nu se vor plange.
Stiu! I-am enervat pe producatori din ziua 1 la Twilight, incercand sa imi fac eu cascadoriile. Iar din motive de siguranta, au spus nu. Dar pentru "Eclipsa" am facut sase saptamani de antrenamente amestecate a tot felul de arte, cum ar fi kung-fu, jujitsu, box. Este o batalie epica. Cascadorii au fost geniali. Au infatisat caracteristicile noastre, cu mine fiind un buldozer care doar fuge prin oameni. In timp ce Alice si Jasper sunt mai rapizi, sunt de nedetectat. Roslaie e murdara, asa ca ea arunca lucruri. Fiecare are un stil diferit de lupta, am avut o vibratie unica cu totii intr-un singur loc.
Vorbesti de parca ai iubi la nebunie aspectele fizice ale acestui film.
Mi-a placut sa-mi fac cascadoriile, nu am tatuaje si mereu spun ca cicatricile mele si vanataile mele sunt tatuaje. Abia am jucat in filmul "The Killing Game" si am avut macete adevarat si dintr-un accident m-am taiat pe piept. Agentul meu tipa la mine "Cu asta faci bani! Nu poti strica ast! (rade)
Speri la mai multe filme de actiune in viitor?
Imi plac filmele de actiune, mi-as dori sa lucrez cu Sylvester Stallone intr-o zi. Trebuia sa fi jucat in filmul lui "The Expendables". Am dat auditie si am primit rolul dar orarul nu s-a potrivit cu "Luna Noua". Cat de naspa. Are sapte din actorii mei preferati de actiune printre care Jason Statham, Jet Li, Mickey Rourke, Randy Couture, o distributie doar de staruri. Daca numele Kellan ar fi aparut langa ei as fi murit fericit.
Ai o lupta destul de intensa la inceput cu un lup. Cum este sa interpretezi in fata CGI?
Asta a fost dificil pentru ca atunci cand imi fac singur cascadoriile cineva ma impinge la maxim. Dar cu lupul, trebuie sa te prefaci. Este amuzant cand ai un carton taiat in fata ta. Apa raului era inghetata! Era atat de frig si eu ma gandeam ca vampirii nu trebuie sa respire. Si David imi spunea sa folosesc sentimentele astea de parca as fi nervos pe lup. Iar eu tremuram. Oricum toti actorii care interpreteaza lupii au cea mai usoara slujba pentru ca umbla de colo-colo fara tricouri si nu lupta! (rade)
Cum a fost sa lucrezi cu David Slade?
Este foarte tare! Sunt un mare fan al sau. "30 Days of Night" este grozav, un film epic cu vampiri, iar "Hard Candy" este un film mintal intens, asa ca este un regizor perfect pentru a face un film intunecat. Nu a fost niciodata stresat si are un simt al umorului uscat si intunecat care imi place.Unii nu intelegau glumele lui, de exemplu Rob nu intelegea, iar asta ma facea sa rad si mai tare.
Filmul acesta este mult mai intunecat decat celelalte, dar Emmett este cel mai fericit si norocos vampir din film.
Personajul meu este un extremist, este sigur ca nimic nu il poate rani. Dar este si un copil la inima si iubeste viata la maxim. Cand se ia de Bella, imi place ca poate sa glumeasca intr-un mod jovial nu intr-un mod rautacios. Lui ii place sa se ia de ea iar apoi sa ii zambeasca. Cum sunt eu atunci cand cresc. Vin dintr-o familie mare si scap de unele lucru pentru ca zambesc in genul "Nu am facut-o eu!".

In "Eclipsa" vedem povestile din trecut ale lui Jasper si Rosalie. Unde e a lui Emmett?
Stiu! Exista un except pe care l-a scris Stephenie numit "Emmett si ursul" pe care l-a postat pe site`ul ei. Arata povestea lui Emmett si relatia sa cu Edward si cum au devenit ei asa apropiati. Mi-as fi dorit sa aratam asta. As iubi-o tare mult pe Stephenie daca ar scrie cronicile lui Emmett.
Sa vorbim despre "Zori de zi". Esti incantat de separarea povestii in doua filme?
Da, chiar sunt.Nu am simtit un sfarsit apropiindu-se al francizei Twilight. Nu vreau sa se incheie pentru ca imi iubesc personajul. Nu ma deranjeaza sa trec prin doua ore de machiaj si sa-mi pun lentilele de contac enervante doar ca sa devin personajul meu, pentru ca ma simt fericit cand ma transform in el. Si sa apuc sa mai fac inca doua premiere, inca doua turnee de prea si sa trebuiasca sa calatoresc de doua ori mai mult prin lume sa ii intalnesc pe fani e minunat. Este usor. Filmele nu sunt prea mult de filmat si este si o reuniune frumoasa a distributiei.
Nu devii sentimental ca trebuie sa treci mai departe de "Twilight"?
Mi-a deschis atat de multe usi incat nu mi se pare ca este intreaga mea viata. L-am filmat, apoi am mai lucrat la inca trei filme diferite, si apoi m-am intors si am mai gustat o data din Twilight. Nu sunt satul de Emmett sau de franciza, nu a imbatranit nimic si nici nu va insemna o trecere inainte.
Ce astepti cu nerabdare de la "Zori de zi"?
Abia astept sa vad cum vor face treaba cu bebelusul. Sunt inacantat sa vad cum va scrie Melissa Rosenberg asta. Si sunt nerabdator sa vad cand vor opri poveste la sfarsitul primului film. Oare va fi inainte sa se transforme Bella in vampir? Abia astept sa citesc scenariul.

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map