Translate


luni, 21 septembrie 2009

IDP- cap 4


Cap 4: Fericire


-Hei Nessie, am ajuns!

-Ce?

-Am ajuns acasa.

-Ah da, asa e.

Eram asa de fericita incat nu prea eram atenta la ce se intampla in jurul meu, eram atat de fericita. Asteptam cu nerabdare sa ii spun matusii mele, acum ca eram acasa puteam sa o fac, asadar am coborat repede, l-am luat pe Jake de mana si am intrat in casa.

-Au ajuns cei doi indragostiti…spuse Alice

-Ce e nou prin La Push? Ce mai face Billy? Intrebase mama

-Bine, s-a bucurat cand ne-a vazut, nu se astepta la o vizita din partea noastra si a ramas uimit cand a vazut-o pe Nessie. Ne-am intalnit cu haita. Au spus ca va saluta si ca va asteapta prin La Push.

-Vom merge cat mai curand posibil, spuse mama iar ceilalti au aprobat din cap.

- Nessie, nu vrei sa impartasesti cu noi vestea cea mare, m-a intrebat tata zambind.

-Deja mi-ai citit gandurile tata, niciodata nu voi putea tine un secret fata de tine.

El a chicotit.

-Vestea cea mare e ca Sam si Emily se vor casatori peste o saptamana, iar Kim si Jared peste doua.

-In sfarsit s-au hotarat sa se casatoreasca, banuiesc ca deja au organizat nunta. Spuse cu vocea trista Alice.

-Asa e, dar nu am spus inca partea cea mai buna! Eu voi fi domnisoara de onoare, iar tu matusa Alice organizatoarea, binenteles daca vrei.

-Binenteles ca accept, mai e asa de putin timp pana la nunta si avem atatea de facut, spuse Alice in timp ce topaia si a venit spre mine pentru a ne bucura si mai tare, amandoua am inceput sa topaim si sa chitaim, eram asa de fericite.

Jake si-a dat ochii peste cap, iar Emmett chicotea.

-Avem atatea de facut, trebuie sa mergem in La Push cat mai repede sa vorbesc cu Emily si cu Sam, trebuie sa alegem vestimentatia, sa facem invitatiile, decorul…si asta in doar 7 zile…a oftat Alice

2 comentarii:

Dance Blog spunea...

:))))preaa scurrtt:(((((

mary spunea...

pe cand urmatoarele capitole??

Vizitatori din...


Visitor Map