Translate


luni, 21 septembrie 2009

Cap 3 Idp



3. La push


Ne-am urcat in masina, eu pe locul pasagerului, Jake avea o problema cu condusul meu.
- Nessie, vei afla ceva, cred ca te va bucura.
- Ce voi afla? Nu mai puteam de nerabdare.
- Vei afla chiar de la persoana care trebuie.
Uram cand ma tinea in suspans.

In cateva minute am fost in La push.
- Buna tata, ce dor mi-a fost de tine.
- Si mie fiule. Nessie ce ai crescut.
- Stiu, mai sunt cateva zile si ajung la maturitate.

In acel moment a ajuns si Sam.

- Salut, Jacob, Nessie. Spuse Sam.
- Salut, frate!spuse Jacob. I-am raspuns si eu timid salutului. Spune-i vestea e nerabdatoare.
- Nu e mai bine daca afla de la Emily?
- Nu! Nu ma mai tineti in suspans. Nu-mi place.
- Bine. Iti voi zice. Am si un mesaj pentru Alice.
- Sigur, spune. Oricum vor venii in curand sa va viziteze.
- E in regula. Insa ea va trebui sa vina mai des.
Eram derutata. M-am uitat la Jake. Ranjea.
- Off, spune-ti care-i treaba? Ce imi ascundeti?

- Pai, avem nevoie de o domnisoara de onoare, si de o organizatoare de nunti. Spuse Sam cu zambetul pe buze.
Ma holbam la el ca o cretina, numai Jake stia cat de mult imi doaream sa fiu domnisoara de onoare. Ii tot bateam la cap pe matusa Rose si unchiul Emmett sa se recasatoresca cat mai repede.
- Vrei ca eu sa fiu domnisoara de onoare?
- Da! Sau nu vrei?
- Si Alice organizatoarea?
- Da! Nessie ? Nu te simti bine? Ma intreba Sam.
- Mai bine de atat nu cred ca ma pot simti. Aproape ca am zbierat eu.
Am sarit si l-am sarutat pe obraz pe Sam.
- Multumesc Sam, esti cel mai bun cumnat! Vai trebuie sa mergem repede sa vorbim cu Alice.I-am spus eu lui Jake.

- Crezi ca va accepta?
- Glumesti? Stii cat de mult iubeste nuntiile?
- Va chitai si va dansa toata ziua. Spuse Jake, dandu-si ochii peste cap.
- Peste cat timp este nunta?L-am imtrebat pe Sam, incercand sa nu-l bag in seama pe Jake.
- Peste o saptamana. Apoi cu doua saptamani mai tarziu va fi a lui Jared si Kim. Paul si Rachel nu s-au hotarat inca, dar nu va dura mult nici pana se vor casatorii ei.
- Multe nunti, multe nunti! Saream in sus de bucurie. Alise se va bucura enorm, crede-ma.

Se auzii o masina. Seth, Leah, Embry, Quil, si inca o persoana pe care nu o cunostiam au coborat.
M-am uitat la Jake, intrebandu-ma cine era tipul ala. Era brunet, pielea cafenie, ochii verzi, imbracat cam la fel ca cei din La push.Ne saluta toti, insa doar Seth s-a apropiat.

- Hm… nu stiu daca ti-am spus, acel baiat este Revin, sufletul pereche a lui Leah.
- Poftim? Leah si-a gasit sufletul pereche si nu mi-ai spus? L-am intrebat pe Jake enervandu-ma. A zambit.
- Scuze. Spuse el.

- Salut , Jake. Spuse Seth alergand. A dat mana cu Jake, iar pe mine ma imbratisat.
- Salut pustiule. Ce mai faci?
- Nu asa bine ca tine. Inca nu mi-am gasit sufletul. Incep sa cred ca pentru mine nu exista.
- Nu pustiule, apare cand te astepti mai putin. S-a uitat la mine.
- Nessie, ai crescut, nu gluma.
- Inca cateva zile si ajung la maturitate.
- Hai nu te mai lauda. Spuse Jake. I-am scos limba.
- Ce mai face Edward? Bella?
- Pai au de gand sa vina sa va viziteze.
- Serios? Cand? Intreba Seth nerabdator.
- Pai in zilele astea. Mi-a luat-o Jake inainte.

- Leah!!! Striga Jake. Nu ni-l prezinti si noua pe prietenul tau?
- Ba da. Ce mai faci Jacob?
- Foarte bine.
- El este Revin. Unica mea iubire. Spuse Leah.
- Incantata. Am spus eu.
- Deci? Zici ca renunti sa te mai transformi?
- Da, gata. Am hotarat sa renunt.
- Imi vei lipsi… spuse jake trist.
- Hm... credeam ca abia astepti sa scapi de mine.
- Nu, Erai cam enervanta, dar m-am obisnuit
- Bine Jake. Ne mai vedem, trebuie sa plecat. Pa pa.
- Pa Leah. I-am spus eu si Jake in acelasi timp. Era clar ca se grabeste undeva. S-au inca nu s-a obsinuit cu prezenta lui Sam? Mai ales acum cand se va insura? Dar are sufletul ei. Asta trebuie sa fie. Se grabeste.
Aproape se intunecase.
- Jacob, iubire, ar trebui sa plecam. Parintii mei isi vor face griji. Vom venii si maine.
- Sigur iubito. Maine o vom lua si pe Alice cu noi.Noi plecam. Venim maine. Salut Sam. Maine o aducem pe Alice cu noi.
- Pa. Le-am spus eu.
- Salut. Ne venem maine.

Tot drumul l-am innebunit pe Jacob, cu nunta. Orice ziceam el aproba, deci nu stiu cat de atent era. Oricum eram foarte incantata.Acum urma partea a doua, urma sa-i dau vestea lui Alice.

1 comentarii:

Dance Blog spunea...

:))amuzant...dar sunt scuuurte capitolele:))

Vizitatori din...


Visitor Map