Translate


luni, 7 iunie 2010

Căutăm admini!!

Hello, again!

Vin cu un nou anunţ... 

Acum că vine vacanţa ar trebui să am destul timp pentru blog, dar se pare că nu e aşa... O dată cu venirea vacanţei vreau să mă apuc serios de scris, mai bine zis vreau să mă concentrez pe scris, aşadar nu o să mă mai pot ocupa de blog aşa cum am făcut-o în ultimele zile şi, de aceea, caut admini (buni şi serioşi).
Aşadar dacă doriţi să fiţi admini pe acest blog trebuie să mă contactaţi pe adresa de email idp_dd@yahoo.com sau pe id-ul de mess: idp_dd.

Atenţie! Contactaţi-mă doar dacă îndepliniţi următoarele "condiţii":
  1. sunteţi fani Twilight
  2. aveţi un cont blogger
  3. dispuneţi de mult timp pe care l-aţi putea dedica blogului
  4. sunteţi persoane serioase
Era să uit. Timp de o săptămână veţi fi de probă, în echipă vor rămâne adminii a căror munca va fi apreciată cel mai mult de către vizitatori.

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map