Translate


joi, 1 iulie 2010

Peter Facinelli:Twi-Hards & Cookies for Kids' Cancer


Starul din Twilight Saga:Eclipse,Peter Facinelli este probabil in mijlocul uneia dintre cele mai mari premiere din istoria filmului dar ia toata astea foarte usor.

Dr. Carlisle Cullen,conducatorul vampirilor din Forks,WA,este in schimb concentrat pe familie,dar nu numai pe cea a vampirilor.Facinelli este unul dintre ambasadorii campaniei Glad's campaign to help Cookies Kids' Cancer si are motive personale pentru a se implica in organizatia non-profit care strange bani pentru copiii care se lupta cu cancerul.

Am vorbit cu Peter despre Cookies for Kids' Cancer si despre cum se simte familia lui reala avand un Cullen in mijlocul ei.

Ai o fiica adolescenta;este fana Twilight sau doar asa "ehhh,acesta e tata"?

Ea este mai mult decat atat.Iubeste filmele dar nu este ca si cum ar purta produse Twilight.Prietenele ei ar fi ca si cum "Asta e cam ciudat".

Dar ar putea declara daca este Team Edward sau Team Jacob?

A mentionat Team Edward inainte.Dar poarta tricourile lui Carlisle asa ca este un suporter al lui.

Sotia ta (actrita Jennie Garth) este fana Twilight sau pastreaza distanta?

Este foarte incantata de film,a citit toate cartile.Chiar i-a placut filmul.

Ai o familie de sustinatori nu de fanatici.

Exact.

Ti-ai lasa fetele sa mearga cu cortul pentru premiera Eclipse?

Nu stiam care era mediul pe acolo.Am fost sa ii vizitez si a parut destul de sigur.Toata lumea parea fericita.Oricum,as fi verificat mai intai siguranta locului.Pentru a merge copiii mei cu cortul sa faca asa ceva,mi-ar trebui o gramada de informatii.Dar iubesc campingul.Am o rulota.Probabil as pune deoparte cortul si as lua rulota.

Cand ai fost copil,ai avut vreo obsesie de genul acesta?

Nu de gradul acesta.Singurul lucru care mi-l amintesc este ca am stat mult la coada atunci cand s-a lansat Rocky 3.De obicei filmele nu aveau asa cozi mari.Cand am vazut linia ce se intinde pana la coltul strazii,am stiut ca este un film bun.Nici macar nu o pot compara cu a sta 5 zile cu cortul asteptand premiera Eclipse.

Ce te-a inspirat sa te implici in Glad's campaign and Cookies for Cancer?

Fac multe activitati cu fundatii de genul acesta si este foarte important pentru mine.Am fost foarte miscat de povestea despre cum Cookies for Kids' Cancer au inceput.Glad a venit la mine si m-a intrebat daca as vrea sa ajut la imprastierea instiintarilor despre acesta campanie care o faceau si despre care cred ca este fantastica.

Cu succesul in urma filmului Twilight,esti in pozia din care chiar ai putea aduce multa atentie acestui proiect.

Cum spuneam,oamenii vor sa ajute cateodata doar ca nu stiu unde sa mearga si ce sa faca.Este un program grozav unde oamenii pot merge acasa si le va lua doar cateva secunde sa intre pe site.

Sursa:TheStir

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map