Translate


vineri, 30 iulie 2010

Interviu cu Kristen pentru InStyle


Kristen Stewart era îmbrăcată cu o pereche de blugi, o cămaşă în carouri alb-negru şi avea o pereche de ochelari de soare Ray Ban în părul ei când ajuns la hotelul "Patru Anotimpuri" ("Four Seasons Hotel", Beverly Hills). 
În timpul filmărilor filmului "Eclipsă" a folosit lentile de contact maronii, dar în viaţa reală ochii săi verzi strălucesc în timp ce se uită la Soare prin fereastra camerei de la etajul 12. Este foarte ciudat să te uiţi profund în ochii lui Kristen Stewart deoarece, de obicei, sunt fixaţi pe podea sau pe mâini. Actriţa care o interpretează pe îndrăgostita Bella nu se bucură de confuzia propriei sale persoane, în interviul pentru InStyle(Germania) spune de ce. 

[Click pe "Aflaţi mai multe"]

 

Te sperie faima?
Încă nu sunt obişnuită să fiu în centrul atenţiei. Când fanii strigă devin nervoasă. Nu pot să înţeleg această atenţie. În realitate sunt foarte, foarte timidă.

Trebuie să te împingi tu însuţi în hotel datorită fanilor care înconjoară clădirea?
Nu, nu este atât de nebunesc. Citesc o grămadă de poveşti despre mine. Dacă ar fi adevărat tot ceea ce spun ei aş avea o viaţă oribilă (râde).


Câţiva fani sunt supăraţi deoarece ai criticat "isteria fenomenului Twilight" pe internet.
Nu înţeleg de ce oamenii îşi petrec timpul pe forumuri sau pe facebook şi nici măcar nu publică ceva semnificativ. Pentru mine există lucruri mai importante decât statul cu orele în faţa unui calculator. Îmi place să citesc o carte, să ascult Led Zepelin, U2; să cânt la chitară sau să văd o operă de teatru. Şi în loc de a "chat-ui" mă întâlnesc personal cu prietenii mei.

De exemplu Robert Pattinson?
De exemplu.

De ce continui să faci un secret din relaţia voastră?
Nu există niciun secret. Pur şi simplu nu vorbesc despre anumite teme concrete deoarece majoritatea din ele sunt interpretate greşit.

Citeşti ştiri despre tine?
Da, majoritatea sunt amuzante. Şi trebuie să ştiu ce crime am comis deoarece sunt sigură că la următorul interviu mă vor întreba despre ele.


Ce crezi despre comparaţiile în care se spune că vei fi noua Angelina Jolie?

Cine a spus asta? Bine, nu mă plâng. Ea este o mare actriţă şi este foarte frumoasă.


Eşti un model pentru multe fete. Pe lângă modă, ce crezi despre acest lucru?
Nu sunt o expertă, am propriul meu stil. Sunt clasică şi mă îmbrac cu haine vechi şi cu tricouri uzate. Port doar lucruri care îmi plac cu adevărat, de aceea nu îmi plac stiliştii. Vreau să fiu cât mai autentică şi nu mă interesează ceea ce pun pe etichetele tricourilor.

Ai fost aleasă una din cele mai influente 10 persoane din lume, cum ai luat acest lucru?
Până când nimeni nu scrie că sunt una din cele mai îngrozitoare 10 persoane nu mă interesează. Partea pozitivă este faptul că acum sunt mai consolidată ca actriţă. am oferte mai bune pentru a interpreta un rol şi pot să aleg în loc de a le lua pe toate.

Îţi este teamă că vei recădea când seria Twilight se va termina?
Toţi actorii se confruntă cu această problemă când interpretează un rol pentru mai mult timp. Am două lucruri: pe de o parte este o mare realizare faptul că fanii Twiligt mereu o vor vedea pe Bella în mine, iar pe de altă parte am realizat diferite proiecte în timpul seriei.

Pentru cineva care a abandonat şcoala, ai avut foarte mult succes. De ce ai abandonat-o?
Pentru că din cauza carierii mele nu aveam timp. De la al 8-lea grad am avut un profesor particular, dar nu lipseam de la şcoală nicio secundă. A fost îngrozitor şi uram să stau la ore. Mereu am fost rebelă şi aveam nevoie de libertate. M-am simţit uşurată când, într-un final, am putut studia acasă. A fost distractiv. Mă interesau multe lucruri, cum ar fi scrierea, dar şcoala niciodată nu a fost locul potrivit pentru mine.

Ce sfat le-ai da tinerilor care vor să devină actori?
Dacă este ceea ce îţi doreşti cu adevărat trebuie să încerci. Altfel vei regreta şi va fi păcat.

Dacă nu ai fi actriţă cărei meserii te-ai dedica?
Aş fi scenaristă. Iar dacă nu ar funcţiona îmi imaginez că aş fi agent de proprietate.

*****Tradus de DD*****

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map