Translate


marți, 6 iulie 2010

Ce ai vrea sa duci cu tine acasa de pe platoul filmului Twilight ?

Xavier Samuel:"Vampirii se imbraca chiar bine asa ca as alege jacheta lui Riley.Cand fugi este putin extravaganta dar arata bine.Recomand fugitul in jachete precum aceasta."


Tinsel Korey:"Relatia mea cu toti cei de pe platou.Ne-am comportat ca o adevarata familie.Relatia noastra este speciala."

Taylor Lautner:"Singurul lucru care il poarta personajul meu sunt pantalonii scurti asa ca trebuie sa ii aleg pe acestia.Asta e singura mea parare!"

Elizabeth Reaser:"Bratara orginala a lui Esme.Am vazut replici ale ei in magazine dar vreau sa pastrez cea pe care am purtat-o pana am terminat[de filmat].Este a mea!"

Sarah Clarke:"In Eclipse,personajul meu poarta o palarie de cowboy si m-au lasat sa o pastrez.Acum ca filmul s-a terminat nu o sa mai fiu in stare sa o mai port atat de mult."

Robert Pattinson:"As lua totul de pe platou.As fura toate hainele lui Edward."

Peter Facinelli:"Inelul lui Carlisle!A fost blazonul Cullenilor,simbolul intregii familii.Mi-ar placea sa il iau acasa si sa il pastrez undeva intr-un sertar.Odata nu l-am putut da jos de pe deget asa ca m-am dus acasa cu el."

Kellan Lutz:"Jeep-ul lui Emmett!Mi l-am dorit de cand am inceput filmarile pentru primul film.Am tot zis asta dar nu s-a intamplat nimic.Inca mai astept!"

Julia Jones:"Pantalonii scurti a lui Leah!"

Alex Meraz:"Pantalonii scurti sunt tot ce am!Folosim aceiasi pantaloni dar ma fac tot mai mare asa ca pantalonii devin din ce in ce mai stramti.Pe la sfarsitul seriei au sa fie sfasiati.Hey,sexul se vinde si sunt mandru sa il vand!"

Sursa:InStyle

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map