Translate


duminică, 8 noiembrie 2009

Lara`s Fanfictions...


Fetelor... Lara a terminat de tradus Epilogul Fanfic-ului Ce inseamna imposibilul....
Este intr-adevar super...
Ador ideea jurnalului...

Epilog-ul il gasiti Aici

De traducere... Lara nu mai zic nimic... ti-am spus de fiecare data... mai bine nu se putea....

Am mai aflat ca nu va exista o continuare...:(

Lara... eu vreau sa-ti multumesc in numele echipei Imposibilul devine posibil... pentru traducere....

Jos palaria...:)

Te pup:* si multumesc...

1 comentarii:

Lara spunea...

Iti multumesc Bianca si tie si celorlalte fete de pe blogul acesta pentru toate cuvintele frumoase si pentru ca mi-ati postat si urmarit capitolele din aceasta minunata poveste pe care am tradus-o!!!

Nu uitati insa ca mai am un "copilas de crescut", respectiv Un Viitor Pe Care Sa-l Doresti, care este la capitolul 15 si voi mai adauga in noaptea aceasta si cap 16. Sper sa-l urmariti si pe acesta!

Va imbratisez pe toate!!
Cu mult drag,
Lara

Vizitatori din...


Visitor Map