Translate


duminică, 29 noiembrie 2009

Interviu cu Anna.

Se compara experienta "New Moon" cu "Twilight"?
Am simtit ca este ceva mult mai mare,dar in fond cred ca a fost la fel de bun ca si "Twilight",numai cu mai multi actori.Am avut un semtiment de déjà vu.Si am fost si mai putin emotionata de data asta.
Spune-ne o intalnire memorabila pe care ai avut-o cu un fan.
Era o fata in Vancouver,care a venit la mine si mi-a zis sa-i dau ceva lui Taylor data urmatoare cand il vad.Dar eu nu eram sigura cand urma sa fie asta,asa ca nu am luat nimic,desi mi-a spus ca avea acel lucru tot timpul cu ea,in caz ca intalneste vreun actor pe strada.Si acum ma intreb oare ce era.
Cum crezi ca rolul acesta ti-a ajutat cariera?
Este clar cel mai vizionat lucru pe care l-am facut.Rolurile din "Up in The Air" si "Pilgrim vs.The World" se datoreaza filmului "Rocket Science".Este ciudat,regizorii acestor doua filma m-au sunat,nu dupa ce ai vazut "Twilight".Desi majoritatea fanilor de acolo ma cunosc,se pare ca regizorii nu.
Te-ai gandit ca poate "Twilight" ar fi putut avea un efect negativ asupra carierei tale?
Nu.Sunt constienta ca exista sa parti rele.Dar pentru ca joc rolul unei fete blege,nu cred ca oameni isi vor aminti de mine ca fiind regina vampirilor sau ceva.
Cum a fost sa lucrezi cu George Clooney la "Up in The Air"?
Grozav!Anul asta a fost unul super,dar si foarte stresant,intr-un mod bun.A fost putin intimidant sa lucrez alaturi de George.Facea glume despre "Twilight" de multe ori ,pentru ca filmam si pentru "New Moon" in acelasi timp.Zicea ca sunt o tradatoare cand ma intorceam la "Up in The Air".


SURSA

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map