Translate


joi, 26 noiembrie 2009

Filmul Eclipse pe marele ecrane

Eclipse in Romania: Robert Pattinson la Bucuresti
Cel de-al treilea film din seria Twilight s-a lansat ieri, 28 aprilie 2010, la Movieplex Bucuresti. Surpriza pregatita pentru fanii din Romania - moment care a reusit sa ramana secret pana in clipa 0 - a fost chiar prezenta lui Robert Pattinson in carne si oase.
Actorul care il interpreteaza pe Edward Cullen a participat la sesiunea de autografe in incinta cinematografului, o sarcina ce s-a dovedit extrem de dificila, din cauza multimii de fane care se chinuiau sa il atinga.
Regizorul David Slade, prezent si el la lansare, a apreciat ca urmatorul film din cadrul proiectului Twilight - Breaking Dawn sa fie filmat in Romania.
Vizionarea proiectiei a fost urmata de o petrecere in stil goth in Silver Church, stropita din belsug cu vin rosu si colorata de multimea imbracata in costume de vampiri. In cadrul evenimentului a avut loc un concurs de sosii castigat de un tanar blogger din Bucuresti.

Voi ati mers la Eclipse? Vreau si eu o bucata din camasa lui Rob k nu am avut timp sa ajung...:))
Sursa

LATER EDIT: CEI CARE NU A-TI INTELES MOTIVUL PENTRU CARE S-A POSTAT ACEASTA "STIRE" NU COMENTATI IN VAG, NU ARE ROST...Apropo daca lasati un comentariu scrieti-va numele, cred ca asa e mai bine...eu prefer sa raspund persoanelor care isi scriu prenumele sau nick-ul :) (Cu drag, DD)

6 comentarii:

anonim spunea...

doamne fereste...voi ati citit asta inainte sa postati? Azi e avampremiera New moon! Nici de cum nu a aparut Eclipse...Rob nu a venit la Bucuresti...voi va cerdeti ep 28 aprilie 2010???Si care David Slade?Frate...Eclipse apare pe 30 iunie 2010! Si...ce sa fie fimat in Romania din Braking Dawn??? Crek ati visat prea frumos noaptea trecuta si puneti astfel de tampenii complet NEADEVARATE! Cei cu tn mai alinutzo? Te crezi in 2010? mai ai de asteptat! Se lanseaza New moon draga mea, nu eclipse...doamne...voiam sa zic ca sunteti un blog BUNICEL dar v-ati facut de tot rasul cu stirea asta care dupa cum se vede dovedeste ca nu stiti mai nimic despre Twilight...mai bine o stergeti deoarece o e MARE PROSTIE ...cititi stirile inainte sa le postati...
Doamne...inca rad... si puteti sa-mi sariti in cap, dar cum doamne iarta-ma puteti spune astfel de porcarii...eh...ce sa-i faci...sunt si din astia...
v-am pupat si sper sa va treziti la realitate si la faptul ca suntem pe 26 noimebrie 2009!si ca apare new moon, nu eclipse, si ca desi ne dorim sa vina rob in romania, nu a venit!

Anonim spunea...

AS dori si eu sa va intreb daca ati luat pastilele care trebuie in dimineata zilei in care ati postat chestia asta :)) . In primul rand se observa aberatia cu data. u.u Astazi suntem in 26 nov 2009 si ultima daca cand am verificat era dupa Hr nu inainte sa se calculeze timpul descrescator...Si filmare Breaking Dawn in Romania?!?! Nici intr-un milion de ani daca sunt oameni care se respecta...In orice caz frumoasa gluma :)) X__X

Alina spunea...

Este un mesaj fun...vroiam doar sa ne distram un pic...eu am fost cu scoala si nu am ajuns la film:)) e o aberatzie da e tare:))nu fitzi sad k o sa vin si Romania...sa speram:D

Anonim spunea...

Dragele mele anonime, STIM FOARTE BINE CA NU E ADEVARAT...am postat doar pentru a ne amuza...pentru a rade de aberatiile unor siteuri...dar se pare ca voi nu intelegeti asta...in fine

Voi ati citit si ce a scris mai jos Alina?..daca da ma mir ca nu ati inteles aluzia...

Alina eu te felicit pentru aberatia pe care ai gasit-o...stii foarte bine cat am ras pe seama ei :)):))Si de fiecare data cand o citesc rad :)):))

PS1: Draga Anonim 1 daca nu ai inteles acea aluzie de ce ai comentat?
Inainte de a comenta citeste TOTUL...In fine prin comentariul tau mi-am dat seama ce tip de persoana esti :D...
...apropo de ce nu va semnati?:)) Preferati anonimatul =))

P.S2: CEI CARE ATI INTELES GLUMA MA BUCUR...SPER CA ATI RAS LA FEL DE MULT CA SI MINE/NOI...pupici :*:*:*

kris spunea...

offff...si eu care ma credeam ca sa inventat calatoria in timp:(( dar oricum ii tare gluma cu lansarea eclipsei si mai ales aia cu breaking dawn care cica se filmeaza in romania.Nu se stie poate eu o sa fiu Renesmee!!
:)):)):)) (glm) dar cel putin ne ati facut curioase nu gluma :)

Anonim spunea...

DD ca sa stii si tu...in nici un caz nu era postata ultima parte cand am citit eu, si cand am dat si comentariu...si de unde stii tu ce tip de persoana sunt?mai gandeste-te...ca nu ma cunosti deloc...
deci...te rog...nush ce tia spus alina, dar cu siguranta nu era postata ultima parte ieri dimineatza . Bye...vam pupat!

Vizitatori din...


Visitor Map