Translate


vineri, 27 noiembrie 2009

Interviu cu interpretul lui Marcus


Felicitari pentru nominalizarea ta la premiile Gemini pentru "Sanctuary".Se pare ca esti familiarizat cu filmele SF si fanii lor fanatici.

(rade).Imi place sa-i numesc "pasionati".

Sunt fanii Twilight diferiti de restul?Ce anume ii face speciali?

Sunt fanii Twilight diferiti de restul?Ce anume ii face speciali?Pana acum da,spun "pana acum" pentru ca sunt convins ca odata cu lansarea in toata lumea a filmului "New Moon"schimbarea va fi si mai vizibila.Cred ca si baietii il pot accepta fara sa-si ascunda masca.

Te referi la scenele de actiune?

Da!Sunt elemente masculine destul de sexy,va spun eu,mai ales cu Volturi si varcolacii.Pana acum cred ca majoritatea fanilor erau de gen feminim,asta si pentru ca femeilor nu le este frica sa-si exprime sentimentele,baietii au o problema cu asta,desi in fond,si noua ne place asta,tot acest conceptul de iubire periculoasa,senzuala,animalica,pura si eterna.Mamele se pare ca au invadat cinematografele!Sunt foarte multi fani tranzitivi,ii intalnesc la multe conventii si intalniri,si multi vin sa me intrebe de "Twilight".

Spune-ne o intalnire memorabila pe care ai avut-o cu fanii de-a lungul filmarilor pentru "New Moon".

(rade)Era o fata in Chicago.Am fost la o conventie acolo,si am vazut o fata draguta.Ori de cate ori vedea pe unu dintre noi,ramanea fara cuvinte.Statea si se uita zambind la noi,apoi incet incepea sa tremure,apoi sa chicoteasca,si apoi sarea in sus.Si tot facea asa.Cred ca avea 15 ani,Era o fetita foarte,foarte draguta.Asta a fost comic.Cand l-a vazut pe Cameron Bright(Alec) a zis :"E atat de d-r-a-a-a-a-g-u-u-u-u-t!"

Deci nu o fost muta total.

Pai putea sa vorbeasca numai despre cei care nu erau prezenti.Cand erau toti,i-am zis :"Uite,e chiar acolo,mergi sa vorbesti cu el.",iar ea imi zicea :"Oh nu,e atat de d-r-a-a-g-u-ut!"A fost foarte simpatica

Am auzit ca motivul pentru care ai acceptat rolul,este ca nepoata ta este un mare fan al cartilor.Este adevarat?

Daa,e un foarte mare fan.


Sursa:Stiritwilight

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map