Translate


miercuri, 25 noiembrie 2009

Bravo nr. 24


In numarul de astazi a revistei Bravo, putem citi un interview cu Taylor Lautner. Intrebarea de baza : De ce vrea sa ii desparta pe Kirsten si Robert?
Se pare ca el se intalnea cu Taylor Swift doar pentru a o face geloasa pe Kirsten. Cantareata a afirmat " Nu sunt iubita lui Taylor si nici nu am de gand sa fiu. In perioada asta nu ma pot concentra decat asupra carierei. Eu si Taylor suntem doar prieteni foarte buni, carora le place sa-si petreaca timpul impreuna".
Desi Kirsten pare a fi extrem de indragostita de Robert, nu i-a convenit sa-l piarda pe Taylor. Iar Rob a simtit acest lucru: "Isi face mari probleme ca sarmul lui Tayor o va vraji pe Kirste. In plus ii este teama ca relatia lor sa nu se raceasca dupa terminarea filmarilor de la ".
De altfel, sunt semne destul de clare ca cei doi planuiesc un eveniment important, iar publicatiile in S.U.A. sunt de parere ca va urma o nunta cat de curand. Iar in aceasta situatie, faptul ca Taylor vrea sa le destrame relatia este cu atat mai grav. Daca privesti dintr-un alt punct, vei obserba ca triunghiul amoros dintre Kirsten, Taylor si Robert aminteste de cel dintre Bella, Jacob si Edward.
Bravo: Pari foarte increzator in fortele proprii, mai ales in unele poze in care apari cu partenera ta de film, Kirsten Stewart...
Taylor: Da, Kirsten e super tare iar noi ne intelegem de minune. Am devenit prieteni foarte apropiati. Si acest lucru a fost foarte important pentru rolul nostru din "New Moon" pentru ca Jacob si Bella au o relatie incredibila in film. Sunt foarte buni prieteni si uneori se pune problema daca nu cumva este ceva mai mult intre ei doi. Iar aceste sentimente trebuie sa le dezvoltam si noi cumva. Asa ca am petrecut mult timp impreuna si inafara platourilor de filmare. Am iesit amandoi si ne-am vizitat. Chiar ne-am simtit foarte bine impreuna, dar mai mult nu pot sa spun...
Revista merita citita...in plus este si un poster cu New Moon, cateva poze cu Taylor si putem sa radem de imaginea de la pagina 40 cu Niki Reed.

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map