Translate


miercuri, 25 noiembrie 2009

5 lucruri pe care nu le stiati despre New Moon

De la masina lui Edward la bunica Bellei, va voi prezenta lucrurile pe care probabil le-ati omis la vizionarea filmului New Moon. Pana acum ati vazut New Moon si unii dintre voi chiar de mai multe ori. Dar tot mai aveti momente si scene neintelese. De aceea noi vi le vom explica. Aici ve-ti gasi cinci intamplari pe care le-am descoperit si vrem sa le facem cunoscute.
1.Masina cameleon a lui Edward
Daca modul de a parca v-a atras atentia, probabil ca nu ati observat ca in parcarea liceului, faimosul Volvo nu mai era gri. Ce s-a intamplat Chris Weitz? "Va voi spune : Volvo-ul trebuia sa fie nou, diferit, asa ca am schimbat culoarea argintie. Fanii si-ar fi dat seama ca este aceeasi masina. Eu am crezut ca un negru stralucitor ar fi perfect. Absoarbe lumina si reflecta starea de spirit de melancolie si depresia. Stiu ca am gresit. Acesta a fost rationamentul meu. Imi cer scuze celor care au fost dezamagiti."
2.O noua Victoria, vizibila
In romanul "Luna noua" de Stephanie Meyer, Victoria, razbunatorul nomad, este mai mult o amenintare la distanta decat un monstru vazut cu regularitate. Deci de ce filmul o arata alergand prin padure, inotand si chiar omorand un om? "Filmele sunt un mediu vizual" a declarat scenarista Melissa Rosenberg care a creat de asemenea o scena cu Victoria cinducand care a fost taiata la filmari. "Sa vorbesc despre Victoria si sa vorbesc despre ea nu este de ajuns. Am vrut sa amintesc de ea pentru ca voi sa stiti ca inca este un pericol existent pentru Bella. De asemenea m-am distrat scriind despre ea. Exista mai multa actiune pe parcursul filmului. De asemenea pastreaza firul actiunii."
3.Bunica este un vampir
Logevitate. Fanii Twilight stiu ca bunica lui Chris Weitz a fost actrita in primele filme cu Dracula. Ea este o femeie puternica la cei 99 ani pe care ii are. Mama lui a jucat pentru 20 de ani si a primit o nominalizare la Oscar in 1960. Avand in vedere ca filmul incepe cu Bella si bunica ei, de ce Chris nu si-ar ajuta familia sa revina in activitate? "A fost foarte greu pentru mine sa ii zic mamei - Mama, trebuie sa joci o femeie batrana care o socheaza pe Bella cand ea se uita in oglinda. Cred ca ea a renuntat la film pentru binele nostru. Ea doar ne sustine pe mine si pe fratele meu"
4. Taylor, cum ai facut asta?
In caz ca Taylor Lautner vroia sa isi pastreze slujba, el a trebuit sa faca muschi. Acum ca l-ati vazut fara camasa cred ca va intrebati "Cum prietenul meu poate sa faca muschi in mai putin de un an?" Jacob se transforma de multe ori in New Moon, nu doar fizic si si psihic si emotional. Decu trebuia sa manance sanatos si sa mearga la sala. "Am mers la sala de cinci ori pe saptamana si incercam sa iau greutate. Daca as fi fost prea des, s-ar fi ars prea multe calorii. Pe de alta parte, cea mai importanta, a fost alimentatia. Toata lumea crede ca a fost de ajuns sa merg la sala de gimnastica, care a fost destul de usor. Notiunile de baza la sala au fost usoare dar cu mancare a fost mai greu.
5.Ultima parte
Dupa cum stiti, New Moon s etermina cu o propunere foarte speciala. Dar ea a fost diferita in cartile lui Stephanie Meyer. Atunci cine l-a schimbat? "Initial, ma gandeam sa pastrez asta pentru urmatorul film dar pentru ca filmul este despre triunghiul amoros si propunerea lui Edward pentru Bella si o dezbatere privind transformarea ei" a declarat Rosenberg. Chris a zis "A fost o idee foarte buna si o modalitate de a iesi din film."

Sursa

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map