Translate


marți, 24 mai 2011

Interviu cu Jamie....vorbeste despre Breaking Dawn,planurile sale de nunta si despre Robert si Kristen



Noaptea trecuta am apucat sa vorbim cu starul Twilight,Jamie Campbell Bower la National Movie Awards.


Si n-am putut astepta sa aflam cum e sa lucrezi cu Robert Pattinson si Kristen Stewart.Dar se pare ca Jamie avea chef de glume cand ne-a spus ca amandoi sunt niste idioti ...


Jamie, care a fost numit Best Newcomer,de asemenea ne-a spus ca ar trebui sa ne asteptam la ceva aparitii ale clanului Volturii in ultimele 2 filme din saga Twilight.Actorul a fost onorat cu premiul One To Watch, iar logodnica sa, Bonnie Wright , de asemenea a colectat 2 premii.


Glamour.com : O sa vedem mai mult din personajul tau in ultimele 2 filme Twilight?
Jamie : Da,da.O sa aveti ocazia de a vedea cat de rai sunt Volturii in realitate si noi face niste chestii destul de rele.


Glamour.com : Iti place sa fii tipul tau?
Jamie : Intotdeauna.Mereu e placut sa fii cel rau. Poti sa-ti arati partea rea,pe care toti o avem,dar o ascundem ocazitional.


Glamour.com : Cum e sa lucrezi cu Robert Pattinson?
Jamie : Ingrozitor,tipul ala e un idiot.


Glamour.com : Si Kristen?
Jamie : Tot o idioata,amandoi sunt ingrozitori. Nu,imi place sa lucrez cu ei, amandoi sunt niste actori incredibili si pe Kristen o admir de ceva vreme,inca de cand am vazut-o in Panic Room am stiut ca e extraordinara si Rob este un prieten al prietenilor mei,asa ca e placut sa lucrezi cu oameni cu care te poti intelege.


Glamour.com : Petreci mult timp cu ei?
Jamie : Cand filmam da,dar ei muncesc mult si trebuie sa plece peste tot,ei nu prea au o locuinta,stii.Ei bine,cred ca un hotel ar putea fi o locuinta...


Glamour.com : Putem sa intrebam cum merg pregatirile pentru nunta?
Jamie : Da,puteti intreba si eu va pot spune ca este un mare secret! Dar mersi ca ai intrebat.


Glamour.com : A-ti fixat o data?
Jamie : Poate.



Ally*** 

Multumim pt traducere.


0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map