Translate


marți, 29 decembrie 2009

Interviu cu Anna

Anna Kendrick a oferit un interviu celor de la USA Today.
Ai invatat ceva despre calatorii in timp ce ai filmat "Up in the Air"?
Ma descurc mai bine cand trebuie sa trec de securitate.Incerc sa port pantofi care se pot da usor jos si sa nu uit sa-mi scot laptopul din bagaj.Calatoritul in sine ma streseaza putin pentru ca a fi intr-un aeroport inseamna ca esti la mila altor oameni.
Care este cel mai atragator loc pe care l-ai vizitat?Omaha(Neb) mi s-a parut destul de atragator.Jur.Conor Oberst(de la Mystic Valley) a fost acolo,iar locul in care am stat a fost aproape de magazine de Cd-uri si tricouri folosite.Aveau un aer rock'n'roll,parca fiecare persoana care mergea pe strada urma sa devina cineva important.Eu am o chestie pentru tipi rebeli si care canta.
Unde ai fost de curand si ce ti-a placut acolo?
Am fost in Londra la o conferinta de presa.Nu au multe feluri de mancare pe care eu sunt obisnuita sa le am tot timpul la-ndemana,dar mi-a placut budinca de cafea,placinta ciobanului,si budinca neagra.Chiar daca englezii nu au o reputatie pentru mancarea cea mai buna,pot sa spun ca mi-a placut destul de mult.
Care este primul lucru pe care-l faci cand intri intr-o camera de hotel dupa ce te-ai cazat?
Verific patul.Pentru mine,cele mai importante dintr-o camera de hotel sunt patul si dusul.Atat timp cat presiunea e buna si patul e bun,nu prea conteaza ce mai au.Am avut camere care aveau candelabru in dus.Dar asta nu prea a contat cand presiunea apei nu era buna.Verific patul imediat ca sa stiu daca o sa am un somn placut.
Care este cel mai surprinzator loc vizitat?
Goshen(Ind.)Am filmat un film foarte,foarte,foarte mic si independent acolo.Era o comunitate Amis foarte puternica,aveau grajduri pentru cai la magazinele Walmart.A fost interesant sa circulam pe strada cu cai si carucioare.Exista un singur bar la care puteam sa mergem.Era o comunitate mica,ma simteam ca in filmul "State and Main",unde am preluat orasul.La sfarsit,toti au stiu ca noi eram actorii care jucau intr-un film.Toti se cunosteau.Era asa "daca esti necunoscut,probabil esti unul dintre cei cu filmul".Am vazut un mic baiat jucandu-se cu un Game Boy,dar nu l-am deranjat.
Care este locul tau de vacanta preferat?
Sincer,nu-mi amintesc ultima data cand am avut vacanta.Edinburgh mi-a placut mult.Am mers acolo cand am fost adolescenta,in timpul Festivalului Fringe si mi-am dorit sa revin de atunci.A fost placut sa fiu intr-un loc cu multa istorie.Eu sunt din Maine,si nici macar el nu e atat de batran.Cu siguranta California este fetusul lumii.A fost interesant sa fi intr-un loc unde simteai ca lucrurile s-au intamplat cu adevarat acolo si era un adevarat simt al istoriei.
Ne poti oferi un sfat sau o recomandare pentru locul tau preferat de vacanta?
Nu e chiar un loc de vacanta,este un loc unde am filmat un film.Exista un club irlandez in Baltimore numit "Ryan's Daughter",nici nu pot sa-mi amintesc daca mancarea acolo a fost buna,dar era unul dintre acele locuri unde de fiecare data ne simteam bine,simteam ca asta avea de-a face cu mediul si atmosfera.
sursa

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map