Translate


duminică, 27 decembrie 2009

Actrita Katrina Kaif inebunita dupa RPattz


Actrita e nebuna dupa Robert Pattinson si spera sa-l intalneasca,cat e cu familia de sarbatori,la Londra.
Starul Twilight,Robert Pattinson a dat-o complet peste cap pe actrita Bollywood-ului,Katrina Kaif.Si daca totul merge bine,ea il va intalni pe Pattinson saptamana aceasta,in timpul traditionalei vacante de sarbatori.
Katrina spune ca a fost fermecata de febra Twilight cand a vazut filmul."Am mers si am cumparat toata cartile Twilight:Twilight,New Moon,Eclipse si Breaking Dawn.Nu pot sa le pun jos.M-am adventurat cu vampirul Edward Cullen,in ultima saptamana.Am terminat de citit primele 3 carti in mai putin de 4 zile.Acum sunt la a 4-a si nu ma pot satura."
Katrina acum vrea sa-l intalneasca pe Edward Cullen."Nu intelegeti.Asta e ca o obsesie pentru mine.Nu-l pot scoata pe Robert Pattinson din mintea mea.Imi vad iubirea vietii in fiecare lucru.Niciodata nu am mai simtit asa ceva pentru un barbat.",spune ea.
O intalnire ontre cei 2 este discret aranjata.Desi Katrina nu vorbeste despre asta,reprezentantii ei sunt in legatura cu agentul lui Robert Pattinson.
Kat este in Londra pentru Craciun si spera sa-l intalneasca,saptamana asta.
"Evident,ca nu-i pot atrage atentia.Deci da,intalnirea asta trebuie sa fie mai formala.El spune ca e singur,dar eu nu-l cred.Asta spun toti",spune actrita.
Traducere:NESSIE
SURSA:robertpattinsonlife - FANS LOVE MIDNIGHT SUN -

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map