Translate


duminică, 3 aprilie 2011

Mesajul celor de la Summit E. privind pozele care au fost postate ilegal pe internet




Dragi fani Twilight,

Dupa cum unii dintre voi stiti,poze din The Twilight Saga:Breaking Dawn au fost scapate pe internet.Noi suntem extrem de mandri de acest film si de asemenea foarte dezamagiti sa-l vedem pe net in acest stadiu.

Filmul si aceste imagini nu sunt inca gata.Au fost obtinute in mod ilegal si lansarea lor prematura ii supara pe actori,pe producatorii filmului si pe cei de la Summit,care lucreaza din greu sa va aduca aceste filme in noiembrie 2011 si noiembrie 2012.

Va rugam,cei care le postati,opriti-va.Si va rugam,desi tentatia este mare,nu va uitati la aceste imagini.Asteptati filmul in adevarata lui splendoare,complet terminat pentru a va incanta pe voi.

Cu sinceritate,
Stephenie Meyer, Bill Condon, Wyck Godfrey si Summit Entertainment.
 

Sper ca si site-urile din Romania sa se alature celor care nu posteaza pozele.Trebuie sa avem respect pentru munca actorilor si stafului.6 Luni de munca,oameni care au muncit poate mai mult de 15 ore pe zi.Sunt de parere ca putem astepta pozele promotionale.Nu mint,am vazut pozele dar in acelasi timp  am fost trista ...nu vroiam sa le vad asa.Imi doresc sa vad filmul enorm,si vreau sa nu stiu la ce sa ma astept.
Asa ca,si eu si echipa Imposibilul devine posibil,va rugam: Nu postati pozele din Bd!
Eu sper ca cel care le-a postat ilegal sa fie prins.

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map