Translate


miercuri, 29 septembrie 2010

Kellan Lutz vorbeste despre Robert Pattinson

Niste fani au fost foarte norocosi cand au avut ocazia sa-l intalneasca pe Kellan Lutz. Acesta a fost foarte dragut si chiar a raspuns la cateva intrebari.

Fata:Pot sa te intreb ceva ?
Kellan: Yeah ?
Fata" Cum este Rob..Robert Pattinson ?Viata lui ?!
Kellan: Tu cum crezi ca este ? E unul din cei mai de treaba oameni cu care am avut ocazia sa lucrez.E super talentat.Vocea lui,felul in care joaca. Cand am auzit prima data cum canta,am fost socat.E asa de....
Fata:Care cantec ? “Let Me Sign”? “Never Think?”
Kellan: Care e acela in care cu greu auzi cuvintele ?
Fata: “Let Me Sign”
Kellan:Cred ca acela e . Si mi-a placut asa de mult,fiindca nu puteam auzii cuvintele din cauza emotiilor care il incercau cand canta..si e extraordinar.E asa de talentat , si sa am ocazia sa lucrez cu el....e un actor extraordinar,un tip super. ’s so talented and to be able to work with him–he’s such an amazing actor, such an amazing guy–
Fata:Ohh,cred ca am sa lesin. 


Aici este partea in care Kellan vorbeste despre Robert , puteti vedea restul intrebarilor aici:






Iar aici este melodia " Let me sign " :




P.s in cazul in care vreti si celelalte melodii pe care Robert le canta , sa ma anuntati. Vi le voi da in fisier mp3 .





0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map