Translate


miercuri, 20 octombrie 2010

Melissa Rosenberg si Catherine Hardwicke la evenimentul Elle



                                                                                       Melissa si Catherine au fost si ele prezente la evenimentul dat de Elle,mie una imi era dor sa o vad pe C.H. Poate multe dintre voi nu o sa fiti de acord cu ceea ce spun dar Twilight a fost filmul meu preferat din franciza.C.H a avut o altfel de perspectiva asupra cartii si personajelor si in al doilea rand trebuie sa ii multumesc pt  alegerea personajelor.Mi-e dor de Edward cel pustan(in aparenta),care zambea strengareste si ironic.Nu spun ca nu imi plac si celelalte dar Ed a devenit serios,poate prea serios.Una peste alta imi place rochia Melissei,iar cat despre combinatia facuta de Catherine e una inspirata,m-am obisnuit cu stilul ei.



0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map