Translate


marți, 3 august 2010

Interviu cu Jackson


Pe lângă personajul Jasper Hale pe care  îl interpretează în seria Twilight, Jackson Rathbone face parte din distribuţia filmului "The Last Airbender". Personajul din acest film îi permite să îşi extindă tot talentul său în domeniul artelor marţiale.
One Magazine: În Statele Unite filmele "Eclipse" şi "The Last Airbender" au fost lansate în acelaşi timp. Care film ţi-ar place să fie numărul 1 la Box-Office?
Jackson Rathbone: Sincer, mă consider norocos doar pentru că sunt în cele două filme în acelaşi timp! Înainte de asta, mă bucuram de o serie de proiecte pe care nimeni nu le va vedea la cinema. Într-un final lucrurile merg bine pentru mine. Era şi timpul!


ON: Cum ai obţinut rolul lui Sokka?
JR: L-am obţinut imediat atunci când am fost acum 3 ani să îl cunosc pe M. Night Shyamalan, directorul filmului. Am dat probe pentru rolul prinţului Zuko, iar el mi-a spus că se gândea la un alt rol pentru mine, apoi nu am mai auzit nimic despre film timp de un an. Mai târziu a venit el la mine şi mi-a cerut să îl interpretez pe Sokka şi am fost angajat. Sunt un fan al seriilor animate, întotdeauna am iubit poveştile de fantezie bogate în mitologie. Şi cu acest personaj, în sfârşit, am oportunitatea de a demonstra că pot să interpretez şi altceva, nu doar un vampir. De asemenea, îmi acordă şansa de a fi mai puţin serios decât Jasper deoarece ca Sokka am parte de mai multe scene comice  .


ON: Te-ai plictisit de rolul din seria Twilight?
JR: Nu, dar încerc să interpretez personaje foarte diferite de la un film la altul. Nu fac acelaşi lucru de două ori. În mod normal gravitez spre proiecte în care publicul nu se aşteaptă să mă vadă.

ON: Ce tip de antrenament trebuia să ai pentru acest film?
JR: Am studiat o formă de Kung- Fu numită Gong Li Quan bazată pe învăţăturile călugărilor Shaolin. Mişcările pumnilor sunt extrem de rapide şi agresive. De asemenea, am învăţat să decortichez un băţ, inclusiv un boomerang. Apoi trebuia să par mai puţin experimentat pentru a arăta ca Sokka-ul real, un rebel care se luptă cu tot ce are şi fără nicio tehnică specială. Am iubit antrenamentul pentru personaj după filmări. A fost o experienţă fascinantă.


ON: Care anecdotă de la filmări a fost preferata ta?
JR: Toate scenele pe care le-am filmat în Greenland. Niciodată nu am fost acolo şi este cu adevărat un loc magic. A fost foarte somatic, condiţiile climatice sunt extreme, dar natura este  minunată. Nu este tipul de loc în care îţi poţi petrece vacanţa şi nu cred că aş fi mers acolo dacă nu ar fi fost filmul. Aşadar este o experienţă de care îmi voi aminti până voi muri. Tocmai pentru a avea parte de astfel de lucruri m-am dedicat actoriei. Începeam în fiecare dimineaţă aterizând în vârful unui iceberg cu elicopterul. Nu ne puteam imagina un loc mai exotic ca acesta.


ON: Nu ai suferit prea mult din cauza frigului, nu-i aşa?
JR: Trebuia să mă îmbrac cu şapte lenjerii de corp complete pe sub haine pentru a nu îngheţa şi aveam mănuşi de neopren pentru a evita îngheţarea.  Puteai pur şi simplu să îţi pierzi un deget sau două fără să îţi dai seama în acea climă. (râsete)


ON: După părerea ta, există asemănări între "Twilight" şi "The Last Airbender"?
JR: Da, deoarece ambele filme sunt despre familie, mai precis, filme adoptade. În ambele cazuri, personajele fac parte din clanuri foarte unite care merg mai departe de legăturile familiale. Atât în "Twilight" cât şi în "The Last Airbender" vezi multe. În ambele cazuri am semnat pentru trilogii şi aştept ca acea zi să vină.


ON: Care sunt proiectele tale noi?
JR: În curând mă voi întoarce la studio şi la concertele cu trupa mea, 100 Monkeys. Vom lansa un nou sigle numit "Future Radio" şi vom continua turul prin Statele Unite. Apoi am de gând să apar în multe show-uri de televiziune. Mi-a plăcut foarte mult să interpretez un personaj într-un episod din "Criminal Minds" şi voi repeta această experienţă. Ofertele din televiziune sunt nişte perspective fascinante pentru un actor ca mine căruia îi place să interpreteze diferite personaje. Visez să joc într-o comedie cum ar fi "Philadelphia".

ON: A fost ciudat pentru tine să joci cu actori pe care nu îi cunoşteai deoarece cu cei din distribuţia seriei "Twilight" erai prieten cu toţi?
JR: Da, a fost puţin ciudat să ajungi la filmări şi să vezi că nu existau chipuri familiare. În "Twilight" eram un grup mare de prieteni cu actorii şi producţia. Ne întâlneam periodic, iar revenirea este ca şi cum te-ai întoarce dintr-o tabără de vară. Dar şi în "The Last Airbender" mi-am făcut prieteni şi a fost foarte emoţionant să îmi iau rămas bun la sfârşitul filmărilor.


*****Tradus de DD*****

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map