Translate


luni, 2 august 2010

Breaking Down

Sursa:

  Kristen Stewart a declarat  pentru  Access Hollywood ca in cel de al 4-lea film din seria Twilight , personajele interpetrate de ea  si Robert Pattinson  vor face sex .

"Este de fapt ,literal vorbind , mult mai fizic(in Zori de zi) "

"It doesn't get more action-packed[Nu este prea plin de actiune ] [ suna aiurea in romana,am lasat si in engleza ] ... (dar) cu siguranta au mai mult contact fizic. Pai,se casatoresc"

 "Sunt sot si sotie acum. Au un copil,si alte chestii, deci, Cred ca pentru a ajunge acolo,asta s-a intamplat."

 "We totally have sex - finally!" [ Nu am tradus faza asta,pentru ca e tipic Kristen,eu cand am citit asta , mi-am imaginat tonul pe care a spus-o si am izbugnit in ras ]
 

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map