Translate


joi, 11 martie 2010

O noua poveste...scrisa de mine :)

Hello!

Din nou, eu, DD...

Sper ca nu v-am stresat prea mult in ultimul timp...

...Trebuie sa spun ca sunt foarte fericita ca a aparut, in sfarsit, trailerul din Eclipsa si, sincer, nu mai pot astepta premierea, vreau sa vad filmul mai repede, da stiu, nu se poate [:(]...totusi, sper ca filmul nu ma va dezamagi, asa cum a facut-o "Luna Noua" [:D]...

Ei bine, nu, nu fac acesta postare doar pentru a va spune ca astept cu nerabdare filmul, ci vreau sa va anunt, ca incep si eu sa intru in randul micilor scriitoare, am scris si eu ceva, acolo putin de tot...AICI puteti citi [;)], astept parerile voastre sincere..Ceea ce veti citi nu e inceputul povestii, daca vreti il puteti lua drept prolog [;)]. Sper ca o sa va placa macar acolo putin de tot [;)].

Pupici :*:*:*:*

DD

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map