Translate


marți, 30 martie 2010

"The short second life of Bree Tanner"



Stephenie Meyer ne face o bucurie: în 5 iunie va publica o nouă carte! Este vorba despre "The short second life of Bree Tanner", o poveste în care va cronica viaţa neofitei Bree (cea care apare ca un vampir nou-născut în Eclipsă) după conversia sa într-un vampir. În plus, pentru fiecare carte care se va vinde, se va dona un dolar pentru Crucea Roşie pentru a-i ajuta pe cei din Haiti şi Chile.
Pentru mai multe  informaţii click pe "Aflaţi mai multe"



"Surpriză!
 

Am o nouă poveste care este pe punctul de a fi  publicată. Se numeşte "The short second life of Bree Tanner. Ei bine, este mai mult o povestire scurtă decât o carte adevărată - versiunea mea a unei poveşti scurte.

În realitate, aceast lucru a fost o surpriză şi pentru mine.  Motivul pentru care a fost o surpriză este că niciodată nu am avut intenţia de a publica această poveste ca pe o carte. Am început să scriu această poveste acum mult  timp - înainte de a se lansa seria Twilight pe piaţă. În acel moment editam "Eclipsă". Mă gândeam mult la neofiţi, imaginându-mi la părţile sale din poveste şi un lucru a dus la altul. Am început să scriu din perspectiva lui Bree despre aceste zile finale şi despre ceea ce înseamnă să fii neofit.


Această poveste a fost ceva la care am lucrat pentru un timp, doar pentru distracţie, în timp ce scriam sau editam alte romane. Mai târziu, când a apărut conceptul Ghidului Oficial Al Seriei Twilight m-am gândit că ar fi un bun loc pentru Bree. Povestea sa este o bună completare  pentru "Eclipsă"; explică multe lucruri pe care Bella nu le-a aflat niciodată. Aşadar am scos-o şi, în cele din urmă, nu am mai pus-o în Ghid.


În acelaşi timp, ne-a fost de folos pentru filmul "Eclipsă". Melissa (scenarista) avea multe întrebări legate de ceea ce s-a întâmplat cu exactitate în Seattle, cum a realizat Victoria lucrurile, cum era Riley... Am lăsat-o să citească ceea ce aveam atunci şi mai târziu i-am dat lui David Slade tot.  David m-a întrebat dacă Xavier (Riley), Bryce (Victoria) şi Jodelle (Bree) ar putea să citească şi ei, aşa toate părţile implicate puteau să aibă multe informaţii despre personajele lor înainte de a începe fimările. Am fost încântată că această parte a poveştii a putut să facă atâtea în film şi aşteptam să o introduc în Ghid.


Mai târziu mi-au dat veştile: "scurta mea poveste" avea aproape 200 de pagini când a fost "bătută" la calculator. Era mult prea mare pentru a o introduce in Ghid - dacă nu vroiam ca într-un final să fie ca un dicţionar. Editorul meu s-a apropiat de mine cu ideea de a publica povestea lui Bree., în sine. Unul din cele mai mari beneficii ale acestui plan era că s-ar putea să apară înainte de a putea vedea filmul. Asta a avut sens pentru mine şi am decis să mergem mai departe cu această idee. 


A fost un lucru pe care l-am cerut: deoarece această poveste a fost mereu un extra pentru mine şi doream ca aceasta să fie publicată cu Ghidul, vroiam să o pot oferi gratis fanilor mei. Vouă celor care aţi cumpărat cărţile  mele, aşadar, vroiam să vă dau această poveste ca pe un cadou. Editorul meu a fost minunat şi i-a plăcut ideea.  Însă am vrut să producem o carte fizică cu o copertă genială pentru a o putea adăuga la colecţia voastră, dacă doriţi.. Dar, începând de la miezul nopţii al zilei de 7 iunie până în 5 iulie, va fi disponibilă online pe www.breetanner.com.

Într-adevăr, sper, că toţi vă veţi distra cu aceasta poveste. Sunt fericită că  până la urmă, tot acest timp care şi-a răcit picioarele în arhivele mele, Bree, într-un final, va avea ocazia ei de a străluci.


Mulţumesc pentru tot sprijinul

Steph"

*****Tradus de DD*****
Eu mor de nerăbdare, abia aştept să apară pentru a ma încânta cu o nouă carte, în acest caz mică povestioară, scrisă de una din autoarele mele preferate, Stephenie. Voi?
 

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map