Translate


miercuri, 10 martie 2010

Kellan se uită la frumuseţea interioară


Frumosul actor, Kellan Lutz, a admis că frumuseţea fetelor este ceea ce captează atenţia sa, dar dacă cea interioară nu are nicio valoare, nu au ce să facă cu el. Contrar a ceea ce mulţi ar putea crede, pe Kellan Lutz iî atrage mai mult personalitatea unei fete decât înfăţisarea sa; iar dacă e şi frumoasă e şi mai bine.
Kellan Lutz dă viaţă vampirului Emmett Cullen, în seria Twilight, iar perechea lui din poveste este Rosalie, cel mai frumos vampir din familie. Cu toate acestea, în viaţa reală, actorul iasă cu o femeie mai puţin atractivă.

"Sincer, mă atrage mai mult personalitatea sa" a spus actorul. Binenţeles că ia ceva timp să cunoşti o persoana şi în primul moment, se pare că, frumuseaţa mereu câştigă câteva puncte.

"Chipul este cel care atrage, apoi începi să îţi dai seama cum este persoana. Trebuie să urmăreşti nişte paşi, dar, sincer, nu mă înteresează (frumuseţea).". Deşi chiar el adaugă: "Se începe cu chipul şi atracţia pe care o simţi pentru acea persoana, nu ştiu voi, dar eu mă uit la restul după ceva timp."

Binenţeles, Kellan nu are nicio problema să îşi găsească o iubită. În afară de atracţia lor fizică, cu siguranţa, dintre miile de fane care îl urmăresc, una ar putea să îi atragă atenţia; deşi, pentru un moment, singurul lucru pe care l-a făcut a fost să apeleze la securitate pentru a-l apăra de vreo fană, două, trei.

"Cea mai mare nebunie pe care o fac este acea încercare de a se arunca asupra mea. E ca şi cum: 'Eh, eh, securitatea, aveţi grijă cu aceasta'". Şi nu au făcut doar acest lucru, ci, unele au îcercat să îl sechestreze pentru un timp: "Unele aduc cu ele lanţuri. O fată l-a scos şi pretindea că mă duce la ea acasă. Presupun că a fost amuzant."


****Tradus de DD****

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map