Translate


duminică, 21 februarie 2010

Out of Twilight: Ashley Tisdale in Romania!!!


Salut! Intr-o zi in care nu am ce face stau pe youtube si caut muzica De data asta am vrut sa ascult Ashley Tisdale, asa ca am intrat pe Ashley Tisdale Channel. Curioasa din fire, am aruncat o privirre prin comentarii. Unul era de la ea in care isi spunea adresa. Am adaugat-o si am vorbit. ESte o fata super, dupa parerea mea. Din vorba-n vorba m-a intrebat de unde sunt. I-am spus ca din Romania. Dupa care ea a adaugat:
"In toamna sper sa ajung si in Romania, as dri sa cunosc si fanii de la voi."
Toata seara aceea am dansat de bucurie, fiind un super fan A.T.
Voi ce parere aveti?
Sursa: Computerul meu.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Unde ai gasit pt a vorbi cu ea??Te rog imi spui si mie..add:bianka_4you_09 dak vrei sa.mi spui....

Vizitatori din...


Visitor Map