Translate


luni, 19 octombrie 2009

Imposibilul devine posibil...

Buna tuturor! Ce mai faceti? (Speram ca bine)

In data de 18 septembrie, eu si Bianca am creat acest blog dedicat seriei "Twilight"...astazi implinim o luna de cand avem blogul, in aceasta luna foarte multe lucruri s-au intamplat…

La inceput am fost doar doua, eu si Bianca, apoi ni s-au alaturat inca trei fane ale seriei Twilight: Alice, Andru si Gaby…

Sincer va spunem, la inceput nu am crezut ca blogul nostru va fi atat de vizitat si ca vom avea atatea fanficuri pe care le putem posta pe blog, pentru noi e o onoare sa facem acest lucru…

Acest blog a fost un beneficiu tuturor, putem sa spunem, de exemplu pe mine si pe Bianca ne-a unit foarte mult, inainte de a avea blogul nu vorbeam foarte mult una cu cealalta (nici la scoala-suntem colege, nici pe messenger), acum vorbim intr-una si nu ne saturam [;))]

Intr-o luna am avut in jur de 2500 de vizitatori, acest lucru inseamna foarte mult pentru noi, ne bucuram ca ne vizitati, speram ca va place acest blog si ca nu regretati ca ne-ati vizitat, datorita voua nu ne plictisim niciodata sa postam stiri…Va multumim din suflet ca ne sustineti [:*][:*][:*][:*][:*]…

…Speram ca nu v-am dezamgit pana acum si ca nici nu o vom face.

Pentru a va multumi ca ne vizitati si ca ne sustineti: eu voi publica in seara asta primul capitol din fanficul pe care l-ati votat: "Un amor imposible" (va multumesc, inca o data ca m-ati ajutat sa ma decid pe care fanfic sa il traduc), iar Bianca va publica un orar cu Ashley Greene, pe care l-a facut special pentru voi.


P.S: Imposibilul devine posibil


By Bianca si DD (Dede)

3 comentarii:

*Ioana spunea...

LA MULTI ANI (LUNI) si luna viitoare sa aveti de 2 ori mai multi vizitatori si Felicitari pt blog :* :X

Stefi spunea...

felicitari fetelor :*

Anonim spunea...

multumim >:D<

Vizitatori din...


Visitor Map