Translate


marți, 27 octombrie 2009

Kristen Stewart, impresionata de fizicul lui Taylor Lautner!


Cei de la AcasaTv ne anunta ca actrita din “Twilight Saga: New Moon” se declara impresionata de felul cum arata colegul ei de filmare, Taylor Lautner.

Partea cool este ca nu e vorba numai de o schimbare fizica. Schimbarea se poate citi pe el tot, e si in atitudinea lui. Diferenta dintre pustiul care a facut “Twilight” si Taylor de acum este uimitoare”, sustine Kristen.

In “New Moon”, mi-am dat seama ca personajul Jacob s-a schimbat destul de mult si am vrut sa continui sa il interpretez corect. Asa ca a trebuit sa muncesc mult! Am mers o groaza la sala, mi-am luat si un antrenor personal. Am inceput sa mananc mai mult sis a renunt la dulciuri. A fost mult de lucru, dar, categoric, a meritat!”, marturiseste si Taylor.

Daca pe micul ecran, Kristen Stewart trebuie sa aleaga intre personajele jucate de Taylor Lautner si Robert Pattinson, in viata reala, nu se stie, inca, cu siguranta, daca are un iubit si care este acesta…

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map