Translate


sâmbătă, 26 septembrie 2009

Interviu cu Kiowa Gordon

Inca un interviu cu Kiowa Gordon a fost postat de cei de la Mtv.
Mtv:Tu si ceilalti varcolaci sunteti noi in seria "Twilight".V-a ajutat in vreun fel Taylor,avand in vedere faptul ca el are mai multa experienta?
KG:Da,el mai e si putin maniac,asa ca am preluat si asta.(rade).
Mtv:Ai folosit si nebunia lui ca muza?De fapt,da,v-am vazut fara tricouri,se pare ca v-a ajutat.
KG:Cand am ajuns acolo,ne-au spus ca o sa avem fiecare un antrenor personal si ca va trebui sa muncim din greu,iar noi "Yey,o sa facem exercitii!"A fost chiar distractiv.
Mtv:Acum ca s-au terminat filmarile,cum crezi ca va arata "New Moon",mai ales scenele tale?
KG:Pai,scenele mele au fost cele mai distractive.Abia astept sa vad filmul.Pana acum,din ce am vazut,e super.
Mtv:Cei care s-au ocupat de film,au facut o treaba minunata aducand americani nativi sa-i joace pe cei din tribul Quileute.Ce ne pti spune despre trecutul tau?
KG:Eu sunt Hualapai,sunt din Nordul Arizonei,langa Marele Canion.Zona SkyWalk ne apartine.Cand eram mic,mama incerca sa ne invete limba,pe mine si pe frati mei(7).Dar noi radeam de ea,suna asa de comic.Acum,imi pare putin rau ca nu am fost mai serios,este o limba aproape disparuta.Sper totusi,intr-o zi sa ajung s-o invat.
Mtv:Ai vreo scena in film alaturi de Kristen si Rob?
KG:Nu,nimic cu cei doi.Nu ii cunoastem pe vampiri inca.Ii stim doar,dar nu ne plac si nu ne jucam cu ei.
Mtv:Acum ca te-ai alaturat acestui mare fenomen,cum te-au acceptat in familia aceasta?
KG:Am avut o cina mare,toti actorii,directorii si producatorii.Si am ajuns sa ne cunoastem mai bine.Acum,mi-am facut cativa prieteni foarte buni.
Mtv:Si fanii?
KG:Pot sa zic ca am fost primit cu bratele deschise.La doar cateva saptamani dupa ce am fost anuntat pentru rol,o fata si-a tatuat numele meu pe brat.
Mtv:Numele tau sau Embry?
KG:Da.Am fost uimit.Acum am proprii mei fani.
Mtv:Filmul nu a aparut inca.Simti vreo presiune sa te asiguri ca ai fost foarte bun?
KG:Da,apoi o sa-si stearga numele meu de pe brate.(rade)
Mtv:L-am vazut pe Taylor ca si varcolac in trailer.Cum arati voi?
KG:Pai suntem ca si frati,aratam asemanator,dar fiecare avem o alta culoare,lucrul asta ne deosebeste.

Sursa: Stiri Twilight

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map