Translate


joi, 28 octombrie 2010

Interviu cu Kristen pentru People

 Sursa: Robstenation

Dupa ce si-a vopsit parul in aceasta vara,blond,pentru rolul din On The Road,Kristen Stewart a revenit la stilul intunecat,intorcandu-se la culoarea naturala,brunet. "Am fost blonda cu putin timp in urma". A spus Kristen pentru PEOPLE pe covorul rosu la Cinema Society and Everlon unde a fost ecranizat Welcome To The Rileys luni."Deci acum sunt din nou bruneta,pentru Twilight." a mai spus Kristen."Ma simt mai mult ca mine cu parul brunet."

Directorul Jack Scott, cel care a regizat "Welcome To The Rileys" a spus ca a pastrat culoare naturala a parului lui Kristen."Ea a venit de la Twilight la filmul nostru la diferenta de doua saptamani.Mi-a placut cum arata si am lasat-o asa.Dar l-am lasat sa creasca oribil de mult,dar totusi l-am lasat asa." Dar cum Kristen se pregateste pentru interpretarea Bellei ca vampir,ea a trebuit sa renunte la unele chestii nesanatoase pentru Welcome To The Rileys. "Ea manca prostii,fuma tone de tigari si se culca tarziu." a spus Scott."Ea a imbratisat natura obisnuita a personajului."

Deci, in prezent, Kristen urmeaza o dieta stralucita."Ei bine,e intr-un fel jenant." a spus ea pentru People."Dar o sa joc un vampir in curand.Mananc dezgustator in mod normal.Şi astfel, chiar acum, am încercat să nu pun atât de mult unt în mâncarea mea şi alte chestii de genul asta." Si este o dieta de lucru? "Da,Da." A raspuns ea. "Ma simt mai bine....cred." 

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map