Translate


marți, 29 decembrie 2009

Interviu cu Robert in revista Pilot


Edward este un tip misterios. Ai aceeasi parere despre tine?
Incerc. Exista oameni despre care spui ca sunt misteriosi, dar nu as spune asta despre mine. Iti spun asta ca sa iti dai seama ca este greu sa interpretezi un tip misterios. In NM, Edward sufera mult. Cum te-ai pregatit pentru asta?
Dupa ce am citit scenariul m-am vazut in poveste imediat. Am vazut un Edward uman. Am stiut de la prima lectura cum sa joc.
A venit de la sine?
Da, am stiut exact ce fac.Crezi ca Edward e un ciudat?
Nu as spune asta. Daca te porti ca el in viata de zi cu zi, oamenii ar putea crede asta. Dar el nu crede ca este un ciudat, in special in film. Multi se regasesc in persoanjul lui.
Esti un mare fan al muzicii. Asculti un anumit tip de muzica inainte sa il joci pe Edward?.
Nu. Am facut asta in primul film si a ajutat. Dar in al doilea nu am mai facut asta din cauza regizorului, care a creat mediul perfect si nu am mai avut nevoie de muzica pentru ca am fost liberi sa improvizam si sa ne exprimam.
restul interviului aici

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map