Translate


vineri, 10 decembrie 2010

Votati cel mai atractiv barbat al anului 2010



 Hey...deci inca o data se supune la vot,dar acum sincer nu stiu ce sa mai zic...Nu o sa va mai spun sa il votati pe Rob...Mie mi-a fost greu sa aleg,nu a mai fost vesnica lista cu Brad Pitt si George Clooney,ci artileria grea,iar aici trebuie sa ii amintesc pe : Hugh Laurie( care conduce pana acum....si pe buna dreptate,sunt dependenta de House),Colin Firth(Mandrie si Prejudecata,primul film de care m-am indragostit,apoi a fost cartea),Gerarld Buttler(P.S I Love You,filmul care ma face sa plang la orice ora din zi si noapte),Hugh Jackman(Kate&Leopold,vesnica poveste cu fata simpla care intalneste un print,ei asta binedispune pe oricine),Russel Crow(Gladiatorul,nu o sa uit niciodata filmul asta.),Orlando Bloom(mai are rost sa spun rolul care ne-a cucerit pe toti? Stapanul Inelelor(Legolas),Piratii din Caraibe si Troia...ei,da,imi place,un actor foarte bun,recunosc.),David Boreaz( Angel...primul vampir care mi-a furat inima,el e...Buffy). Mai sunt incat 3 tipi,dar sincer habar nu am cine is...Unul dintre ei este Gary Barlow( sa fie unul dintre componenti trupei Boyzone? trebuia sa dau un search pe Google dar nu are rost...Pe ceilalti 2 va las sa ii descoperit voi.Pentru a vota intrati Aici


0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map