Translate


marți, 23 noiembrie 2010

Maestro Crew

Postarea asta nu are nimic de a face cu Twilight Saga...Pur si simplu e pentru mine,vroiam sa impart cu voi ceva.
Nu sunt fan Inna,chiar deloc,vocea ei ma zgarie pe creier,imi da impresia ca e o pisicuta stransa prea tare de gat cand o ascult.Din pacate asta e parerea mea si numai a mea si sper sa nu te supere nimeni.In schimb imi plac dansatori ei.Trupa de dans se numeste Maestro Crew si sunt din Slovenia.Sunt castigatori concursului Slovenia's Got Talent versiunea binecunoscutei celei americane.Au talent,foarte mult.Sunt fenomenali..Am sa va las doua video-uri de pe youtube si sper sa imi lasa-ti  parerile voastre.




1 comentarii:

RooBsTeeN spunea...

sunt chiar foarte buni :D ..si nici mie nu imi place Inna canta exatc in acelasi mod in care vorbeste si Engleza ...bine...poate mai rau

Vizitatori din...


Visitor Map