Translate


luni, 12 aprilie 2010

Interviu cu Kellan



Cum te descurci cu viața în lumina reflectoarelor, cu toate zvonurile şi cu paparazzi?
Iau toată faima cu un gram de sare. Fac ceea ce îmi place să fac şi asta e important. Cred că mă ține cu picioarele pe pământ şi umil; sunt sincer foarte norocos şi ştiu asta. Nu sunt genul de persoană căreia îi place atenția în plus, dar totuşi o accept deoarece face parte din meseria mea.


Cum e să fi implicat într-un film de succes atât de mare ca „Amurg” şi la ce te-ai gândit când ai primit rolul?
De fapt nu am avut nicio idee ce fenomen uriaş e „Amurg”. Când am primit rolul, am crezut că făceam doar un film cu vampiri cu una din prietenii mei, Ashley, şi m-am înşelat. A fost o experiență grozavă să lucrez cu o echipă atât de uimitoare, iar dragostea fanilor a fost foarte memorabilă. Au fost momente în care aveam ochii în lacrimi de la dragostea pe care o primeam, încât este de nedescris. Fanii au făcut seria aceasta de cărți şi filmul succesul care sunt, nu am fi unde suntem fără ei.


Scena de baseball din „Amurg” pare foarte amuzantă şi este scena noastră preferată din întreg filmul. Este vreo poveste amuzantă despre asta, şi care este scena ta preferată pe care ai făcut-o în „Amurg”?
Scena de baseball este încă preferata mea. Eu sunt un oarecum un atlet în sinea mea şi de fiecare dată când ajung să filmez un film şi să joc jocuri sportive, nici măcar nu o consider muncă. Totul e amuzant pentru mine, ceea ce a făcut o sincronizare perfectă să apar într-un film ca „Warrior”. Mi-a făcut plăcere să îl urmăresc pe Rob încercând şi alergând după mingi, mi-a făcut ziua.


Poți să ne spui ceva despre rolul tău, Connor Sullivan, în „Warrior”. Ți-a fost usor să joci rolul ăsta, din moment ce şi tu ai jucat lacrosse? Și te-ai ales cu vreo rană?
„Warrior” este o poveste depre tranziția de la adolescent la adult a unui băiat care îşi pierde tatăl şi încearcă să se descurce cu asta alături de a avea grijă de familia şi de rolul său pe terenul de lacrosse. Acest film a fost pur amuzament, lăsând la o parte jucatul afară în ploaia de iarnă. De fiecare dată când îți faci propriile cascadorii o să te alegi cu cucuie şi vânătăi, vine cu acest domeniu. Am vrut să dețin acest film şi să îl fac cât de real posibil pentru fani, aşa că mai părăseam platoul de filmare cu tot felul de zgârieturi. Lacrosse este un sport foarte fizic, de aceea îmi place să îl joc cu regularite. Sunt la fel de competitiv cum sunt ele şi exact asta o să vedeți când „Warrior” o să fie lansat.


Din moment ce ai făcut filmul ăsta, ți-ar plăcea să faci un alt film cu un subiect asemănător, sau mai degrabă să mergi într-o altă direcție?
Scopul meu este să fiu un star de acțiune. Iau pregătirea mea personală foarte serios, întrucât am fost foarte silitor în a-mi face propriile cascadorii pe platou. Sunt foarte orientat după un scop şi ştiu că o să ajung acolo. Munca grea te răsplăteste mereu când încerci să atingi acel scop.


Care este cea mai memorabilă scenă pe care ai făcut-o vreodată?
Asta e o întrebare excelentă. De fapt nu am una singură. Mă trezesc în fiecare dimineață cu emoția de a crea ceva nou şi asta e memorabil pentru mine. Încerc şi înțeleg totul. Îmi place să lucrez cu oameni noi şi e totul despre a crea ceva special de care fanii îşi vor aminti. Totuşi, mi-a plăcut totul despre „Generation Kill”, mai ales scena în care am întrebat dacă fratele meu Brandon poate să fie un soldat în ea şi producătorii au zis „da”, aşa că a fost amuzant să văd episodul acela şi să-i văd fața pe ecran.
Restul interviului il gasiti AICI

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map