Translate


marți, 8 decembrie 2009

Fanfiction: continuari si povesti noi :) (+ un anunt din partea mea, DD)

Iulia, cea care a scris "Eclipsa" din punctul de vedere a lui Edward, a inceput sa scrie o creatie proprie care se numeste "Love Story"
Autoarea ne spune:
Jayme si Thomas sunt doi tineri care se intalnesc intamplator, si, desi greu de crezut la inceput, intre cei doi se leaga o poveste de dragoste care merita citita. Nu exista supranatural in acest fanfic. Doar unele detalii si nume de personaje se potrivesc cu cartea Twilight sau actorii( de exemplu Jayme si Thomas, prenumele actorilor Kristen Stewart si Robert Pattinson).
Pana in prezent a scris 3 capitole, le gasiti aici

Andragel a terminat de scris capitolul 5 din "Impenetrable to pain", acesta se numeste "And you can see my heart beating" si
il gasiti aici

Bya a terminat de tradus capitolul 8 din "El Sueno De Crepusculo", acesta se numeste "Auto exilul" si il gasiti aici
Gaby a terminat de tradus capitolele 22 si 23 din "Midnight Dreams", pe care le gasiti aici, respectiv aici
__________________________________________________________________________________________________
V-am spus ceva duminica seara despre fanficul pe care il voi traduce:)...Pai vin cu un anunt ;))...Am gasit un fanfic cu umor, autoarea a avut o idee traznita, eu o ador :X Va las aici rezumatul, vreau sa stiu daca v-ar place acest fanfic :)...M-am gandit ca pentru un moment sa las fanficurile mai dramatice la o parte si sa traduc ceva amuzant, care sa ne faca sa radem :):D

Rezumat:

Ce se intampla cand Culleni sunt obligati sa se comporte si sa foloseasca abilitatile unei persoane deoarece se afla in corpul ei ?....sufletul lui Edward se afla in corpul lu’ Rosalie, sufletul lui Rosalie se afla in corpul lu’ Jasper, sufletul lui Jasper se afla in corpul lu’ Alice, sufletul lui Alice se afla in corpul lui Emmet, iar sufletul lui Emmet se afla in corpul lui Edward.


...Trebuie sa va spun ca apar mici probleme pentru ei, ganditi-va la personalitatea lor...cum e ca Emmet sa citeasca minti? Ca Rosalie sa emane emotii? Ca Jasper sa vada viitorul? Oare cum credeti ca se simte Rosalie in corpul lui Jasper? Dar Edward cand nu mai poate sa citeasca mintile? Dar Alice care este o fashionista?....Apropo cand ei vorbesc nu o vocea sufletului ci vocea corpului (ca sa spun asa)...de ex: Edward are vocea lui Rose, Rose a lui Jasper si asa mai departe...


Cum vi se pare ideea?:D
Astept parerile voastre, sa vad daca ii cer acordul autoarei si daca ma pun pe treaba ;)):)...
Pupici :*:*:*

7 comentarii:

Adia spunea...

imi place ideea, e interesant...cred ca e frumos si ar trebui sa-l traduci:)

Anonim spunea...

foarte tare;))
da,ar fi superb sa.l traduci
abea ajt sa vd ce se intamplaaaaaaaa
=))

Laura spunea...

interesanta ideea:)) si foarte amuzanta:)) hmm...eu sunt mai mult cu fan fic-urile mai dramatice dar e interesant aideea:)) chiar amuzant si cred ca ar fi fain sa il traduci n_n . Apropo tu ai mai tradus sau scris si alte fan fic-uri ? sunt doar curioasa caci daca da atunci vr sa le citesc :X:X: esti super:X

Anonim spunea...

pai Laura, eu am tradus "Un Amor Imposible", uite las linkul aici: http://unamorimposible.wordpress.com/

....e mai dramatic cum iti place tie ;)....am mai gasit si fanficuri mai dramatice, dar am zis sa traduc si unul cu o idee mai traznita...mie, personal, imi place aceasta idee...si ceea ce am citit pana acum din fanfic mi se pare extraordinar ;) :D

Pupici :*:*:*

Diandra spunea...

E super! Cred ca ar trebui sa il traduci!

Laura spunea...

stiu ca ai tradus "un amor imposible" caci sti cred ca am fost o cititoare inraita al acestui fan fic:X:X:X e superb:X:X: si da ai dreptate fan fic-ul care vr sa il traduci e chiar misto:X si oricum tu te pricepi in a alege fan fic-uri dea cea mai buna calitate ca sa ma fac inteleasa:)):X:X:X:x Bv:X

Anonim spunea...

...Dap...u esti acea Laura cu "L" mare, nu? ;))

Ma bucur ca iti place ideea si ca ai incredere in mine :)...sincer mie mi se pare cea mai "nebuna" idee...si situatiile in care sunt puse sunt minunate:X

Vizitatori din...


Visitor Map