Translate


miercuri, 11 noiembrie 2009

Rob. Pattison nu este romantic!

Rob. Pattison nu este romantic!
Desi multe fete sunt innebunite dupa el, Robert Pattinson recunoaste ca nu prea stie sa se poarte cu femeile si nu este deloc un tip romantic.

Nu reusesc sa-mi amintesc nici macar un singur gest romantic pe care sa-l fi facut in viata mea”, marturiseste frumuselul de origine britanica. „Nu i-as face niciodata o serenada unei fete ca o dovada de romantism, mi se pare o dovada de curaj de fapt, sa te faci de ras in fata ferestrei cuiva”, a adaugat el.

Ok, recunosc ca am lasat o floare in dulapul de la vestiar al unei fete pe cand aveam 15 ani. Se numea Maria si o placeam. Ea a crezut ca floarea e de la alt tip, iar tipul respectiv a zis ca e de la el, asa ca am scapat de rusine”, a mai spus Robert.

Intre timp, actorul a reusit sa identifice cateva asemanari intre el si Edward Cullen, personajul pe care il interpreteaza in Saga Amurg. „Sunt la fel de posesiv si uneori dezvolt adevarate obsesii, la fel ca Edward. In plus, nici mie nu-mi place sa mi se spuna ce sa fac, de asta nici nu mi-am angajat un purtator de cuvant, sau un reprezentant, asa cum fac alti artisti", marturiseste actorul.


[Sursa: acasatv]

0 comentarii:

Vizitatori din...


Visitor Map